خرید عایق‌ رطوبتی‌ استخری رنگی نانو در گلشهر : عایق استخری، رنگی بر پایه رزین آکریلیک پایه آب است که به‌منظور آب‌بندی بهبود یافته و با پر کردن ترک‌ های مویی، پوششی یک پارچه را برای ایزولاسیون سطوحی که در مجاورت دائم آب و رطوبت هستند ایجاد می‌ کند. عایق استخری آبی با قابلیت چسبندگی و ارتجاعی بسیار بالا و مقاومت در برابر محلول‌ های شیمیایی، مطمئن‌ترین عایق رطوبتی بر پایه پودر های میکرونیزه معدنی و رزین های پایه آب است. عایق رطوبتی استخر غیرقابل اشتعال، غیر سمی، بدون بو، ضد قارچ و ضد جلبک است و بر روی کلیه سطوح قابل‌ اجرا می‌ باشد.

خرید عایق‌ رطوبتی‌ استخری رنگی نانو در گلشهر

عایق‌ رطوبتی‌ استخر (عایق آبی استخر) جایگزین ایزوگام، ورق پلیمری و سایر مصالح سنتی جهت ایزولاسیون استخر و مخازن آب است. عایق استخری بهترین گزینه برای رنگ‌آمیزی مخازن آب شرب و نشت گیری کلیه سطوح در کوتاه‌ترین زمان و با کمترین هزینه ممکن است.عایق استخر نانو به صورت یک عایق رنگی می باشد. این محصول در واقع یک نوع  لاستیک رنگی مایع می باشد که به خاطر رزین موجود در نانو روی تمامی سطوح قابلیت اجرا دارد. عایق استخر نانو جایگزین مناسب قیرگونی وایزوگام شده و روش اجرای بسیار ساده دارد. در آب بندی استخر با رنگ استخر نانو ،شما میتوانید به وسیله قلمو،غلطک یا پیسوله عایق رطوبتی نانو را اجرا نمایید. عایق رطوبتی نانو بعد از خشک شدن به صورت یک لایه لاستبک درامده و خاصیت کشسان خواهد داشت به این صورت که اگر ترک یا درزی روی سطح زیر کار بوجود بیاید،عایق استخر نانو با درز بوجود آمده کش خواهد آمد و حالت آب بند بودن سطح کاملا حفظ می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخر با مواد نانو عایق بندی استخر با مواد نانو, پوشش نانو استخری

عایق کاری استخر با مواد ضد آب نانو علاوه بر عایق رطوبتی بودن ،عایق حرارت نیز هست. رنگ ضد آب نانو در رنگ بندی متنوع موجود می باشد و  شما می توانید با توجه به فضای داخلی رنگ عایق مورد نظر تون را انتخاب نمایید. در روش عایق کاری استخر با عایق رطوبتی نانو ،شما چندین مرحله را در یک مرحله انجام خواهید داد به این صورت که در روش عادی عایق کاری استخر، شما ابتدا باید قیرگونی و ایزگام کنید،بعد توری ببندید،مرحله بعدی سیمان تعمیری بزنید،سیمان لیسه کنید و در آخر رنگ آمیزی کنید که از لحاظ اقتصادی و هم از لحاظ زمانی به صرفه نخواهد بود.ولی در روش عایق کاری استخر با مواد رنگ رطوبتی نانو شما مرحله ایزولاسیون استخر و رنگ استخر را در یک مرحله انجام میدهید.