کاربرد عایق های رنگ استخری نانو در سازه : رنگ استخری پوششی بر پایه انواع پلیمر‌ها و رزین‌های نانو می‌باشد که بسیار مقاوم در برابر آب و اشعه  UV هستند. این محصول به عنوان پوشش نهایی برای سازه‌های آبی و مکان‌هایی که نیاز به حفظ نمای ظاهر دارند، استفاده می‌شود. این رنگ نانو اکریلیک به دو صورت پایه آب و پایه حلالی  قابل ارائه می‌باشد. نوع پایه حلالی این محصول بر پایه رزین‌های وارداتی می‌باشد. این رنگ، پس از خشک شدن نسبت به نوع پایه آب خود دارای مقاومت و طول عمر و دوام بالاتر هستند.

کاربرد عایق های رنگ استخری نانو در سازه

رنگ استخری نانو معمولی دارای پلیمرهای بسیار مستحکم و رزین آب بندی می باشد که باید با جنس زیرکار همخوانی داشته و بر یک پایه باشند. پیگمنت های موجود در رنگ استخری فقط توانایی رنگ دادن به پلیمر و رزین را دارند که در واقع هیچ فرقی در کیفیت و روش رنگ آمیزی استخر بوجود نمی آورند . بایستی این موضوع را در نظر بگیریم شرایط اقلیمی و اندازه حجم آب استخر و ارتفاع و طول و عرض استخر در انتخاب رنگ استخری بسیار حائز اهمیت هستند. رنگ مخصوص استخر نانو اکریلیک با خاصیت کشسانی و پوشش بسیار بالا عمل کرده و در سریع‌ترین زمان ممکن خشک می‌شود. مقاومت بالا در برابر مواد قلیایی و شیمیایی، مقاومت بالا در برابر سایش، ضد جلبک، ضد خزه، ضد قارچ  و دوست‌دار محیط زیست بودن از دیگر ویزگی‌های این رنگ می‌باشد با استفاده از رنگ استخری نانو  و داشتنن خاصیت نانو در بافت رنگ دیگر نیاز به استفاده از رزین های پوششی، بر روی سطح رنگ نیست. رنگ استخری نانو با داشتن خاصیت خود تمیز شوندگی و عدم جذب آلاینده‌ها و رطوبت ماندگاری بسیار بالایی دارد و با توجه به چسبندگی بالای رنگ استخری به سطح، هیچ گونه پوسته و یا ترک در بافت آن ایجاد نمی‌شود. این محصول امروزه بسیار قابل اهمیت بوده و کاربرد و مزایای زیادی را با خود به همراه داشته است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید

انواع عایق استخر انواع عایق استخر, اب بندی استخرها

برای ساختار انواع پلیمرها و رزین های ویژه می باشد که با مخلوط شدن با پیگمنت های رنگی (معمولا) آبی رنگ، تبدیل به موادی می شود که به عنوان پوشش نهایی استخرها و سازه های آبی و انواع مکان هایی که احتیاج به حفظ نمای ظاهری آن می باشد مصرف می شود. تمامی استخرها پس از ساخته شدن، برای جلوگیری از نشت آب نیاز به عایق بندی دارند. برای آب بندی استخر از محصولات مختلفی می‌توان استفاده کرد که در این میان ممکن است اجرای عایق استخر با ایزوگام نسبت به روش‌های دیگر بیشتر به گوشتان آشنا باشد.