نصب و اجرای عایق دو جزئی ضد آب بام در کرج : یکی از راهکارهای جدید برای ضد آب نمودن سطوح پشت بام استفاده ار فراورده های یک جزئی تولید شده بر اساس بسپارهای پایه آب می باشد. این آببندهای مدرن در ساختار خود رزین های پلیمری همراه با عناصر ریز دانه را دارند که گزینه ای بسیار مناسب برای ایمن نمودن سطح در برابر آب و رطوبت می باشد. ساختار این فراورده به گونه ای است که عناصر تشکیل دهنده آن با محیط و طبیعت سازگار است و هیچ نوع گاز شیمیایی و بوی از خود متساعد نمی کند.

نصب و اجرای عایق دو جزئی ضد آب بام در کرج

این عایق های رطوبتی که در تولید آنها از فناوری نانو استفاده شده است را می توان به جرات یکی از گزینه ها به عنوان بهترین عایق پشت بام به حساب آورد. این فراورده زمانی که بر روی سطوح مورد نظر پاشیده می شود کاملا جذب عناصر آن شده وبا قدرت پیوند و اتصال بالایی که دارند به عنوان بخشی از ساختار سطح به عمق آن نفوذ می نمایند. این آببند قابلیت استفاده بر روی متریال های مختلف را دارد و برای به کار گیری آن به کندن و تخریب سطوح زیرین نیازی نیست. این عایق های ساخته شده بر پایه نانو علاوه بر دوام و ماندگاری طولانی مدت سبب زیبایی سطح نیز می شوند. در صورت نیاز به ترمیم و بازسازی این کار به راحتی انجام می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق درز پشت بام عایق درز پشت بام, آب بندی انواع بام

مزایای آب بندی با عایق دو جزئی :

1. خاصیت الاستیکی و انعطاف ‌پذیری فوق العاده
2. عدم تغییر رنگ، شکل و پوسته پوسته شدن عایق
3. قدرت چسبندگی بالا به سطح
4. استحکام و مقاومت عایق پشت بام دو جزئی در مقابل تغییرات دمایی و جوی
5. مقاوم در برابر تابش مستقیم آفتاب و اشعه فرابنفش
6. مقاوم در برابر رطوبت و آب، آتش سوزی و یخ زدگی
7. سهولت در اجرای عایق پشت بام دو جزئی
8. استحکام بالا در برابر ضربه و ساییدگی
9. کمک به صرفه جویی در مصرف انرژی و متعادل سازی
10. کمک به صرفه‌ جویی در هزینه‌های عایق بندی پشت بام
11. دارای قابلیت تردد
12. مورد استفاده به عنوان عایق فشار منفی
13. قابلیت استفاده به عنوان رنگ عایق و عایق بندی.

اجرای عایق دو جزئی بر پایه سیمان :

1. در ابتدا عمل پاکسازی و شست و شوی گرد و غبار سطح مورد نظر را انجام دهید و صبر کنید تا خشک شود.
2. پس از خشک شدن سطح، عایق پشت بام دو جزئی را روی سطح دلخواه اعمال کنید و جهت نفوذ مواد به سطح، آن را ماساژ دهید و با فرچه زنی، تمام بخش ها را بپوشانید. در این مرحله باید اضافی مواد را بگیرید و تا خشک شدن لایه اول صبر کنید و سپس لایه دوم را اجرا کنید. بهتر است لایه اول شل و رقیق تر از لایه دوم باشد و لایه دوم را به صورتی ترکیب کنید که غلیظ بوده و با دو دست قابل اجرا باشد.