اجرای عایق صوتی دیوار مشترک با دیوار آکوستیک : عایق صدا نوارهای ساخته شده از پشم معدنی، پشم سنگ و فایبرگلاس است که به گونه ای طراحی شده است که در قسمت شکاف دیوارها قرار بگیرد. آن ها جلوی فضایی را که باعث انتقال صدا می شود را می گیرند. عایق صوتی دیوار مشترک با اجرای یک دیوار آکوستیک، یکی از اساسی ترین راه های جلوگیری از انتقال صداست. با این راهکار به طور کامل، دیوار مشترک را عایق صوت می کنید و تقریبا هیچ صدایی منتقل نمی شود. دیوار عایق صوت توسط شرکت ها و متخصصین این کار در عرض چند ساعت اجرا می شود. دیوار عایق صوت با استفاده از پشم سنگ، پشم شیشه یا فوم آکوستیک ساخته می شود. این دیوار را از داخل با این متریال ها پر می کنند و از بیرون با پنل هایی می پوشانند. ظاهر دیوار آکوستیک شبیه یک دیوار معمولی است و کاملا صاف و هموار است.

اجرای عایق صوتی دیوار مشترک با دیوار آکوستیک

در حال حاضر بسیاری از ساختمان‌ها از سازه های بتنی استفاده می کنند که واحدها و طبقات بیشتری را پشتیبانی می کند. بتن ممکن است با دوام تر باشد ولی از طرف صدا می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. اغلب گمان می کنند که وقتی از بتن استفاده می کنند به دلیل محکم تر بودن آن صدا در بین واحدها رد و بدل نمی شود اما این کاملا اشتباه است. فکر نکنید چون در سقف ها و دیوارهای ساختمان از بتن استفاده شده است از هرگونه سر و صدایی مصون هستید. در سازه های بتنی صداهایی مثل پاشنه پا و … به صورت لرزش های مکانیکی صداهایی را ایجاد می کنند که بسیار آزار دهنده هستند. پس اگر ساختمان بتنی دارید و از صداها رنج می برید وقت آن رسیده از عایق صوتی استفاده کنید. مخصوصا عایق دیوار مشترک چون یکی از نقاطی است که بسیار آزار دهنده به حساب می آید. هنگامی که یک موج صوتی به دیوار برخورد می کند، به لرزشی تبدیل می شود که به صورت لایه لایه به آن طرف دیوار انتقال پیدا می کند. وقتی عایقی وجود نداشته باشد در برابر عبور صدا هیچ سطح سختی وجود ندارد و شما از آن سوی دیوار به راحتی آن را می شنوید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق صوتی دیوار مشترک عایق صوتی دیوار مشترک, عایق بندی صدا

یکی از مهم‌ترین مشکلات آپارتمان‌نشینی، وضعیت نابه‌سامانی ست که با وجود تعداد بالای واحدهای آپارتمانی در کنار هم و در یک طبقه به وجود آمده است. انتقال صدا از طریق دیوار مشترک آرامش ساکنین را به هم می‌زند. مشکل حفظ حریم خصوصی و برخورداری از آرامش و سکوت با انجام عایق صوتی دیوار مشترک تا حد زیادی برطرف خواهد شد.