اجرای بهترین عایق حرارتی نانو در ساختمان ها : عایق های حرارتی از نظر جنس دارای انواع مختلفی مانند عایق الاستومری، عایق پلی اتیلن، عایق پلی یورتان، عایق پلی ایزوسیانورات، عایق پلی استایرن، فوم شیشه، فنولیک، پشم معدنی، پشم سنگ و پشم سرباره، پشم سرامیک، سیلیکات کلسیم، ورمیکولیت، پوشش های ضد تابش، شیشه اسفنجی، پرلیت، تخته های فیبری، تخته چوب پنبه فشرده هستند و از نظر ظاهری نیز به کفی، پتویی، تخته ای، قطعه ای، موج دار و بلوکی تقسیم بندی می شوند. در ادامه گفتار اطلاعات بیشتری درباره عایق حرارت ارائه خواهیم داد.

اجرای بهترین عایق حرارتی نانو در ساختمان ها

این گروه از عایق ها همان طور که از نامشان مشخص است به صورت مایع می باشند و می توان از آنها در محیط های مختلف ساختمان ها و پروژه های عمرانی استفاده نمود. عایق هایی که به صورت مایع تولید می شوند در واقع از مواد شیمیایی و مواد معدنی تشکیل شده اند. مهم ترین ویژگی این گروه از عایق ها این است که همگی بر پایه آب و حلال می باشند و پس از قرار گرفتن بر روی سطوح به مرور چسبندگی در آنها ایجاد می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

جدیدترین عایق پشت بام جدیدترین عایق پشت بام, انواع عایق حرارتی رطوبتی

عایق حرارتی نانو در زمینه ها و موارد بسیاری مورد استفاده قرار می گیرد، در زیر به 15 مورد مهم مصرفی آن اشاره می کنیم تا ذهنتان برای به کار بردن آن بازتر شود:

  1. عایق کاری سرویس های بهداشتی
  2. عایق کاری لوله های آب و فاضلاب
  3. عایق کاری دیوارهای باران گیر
  4. عایق کاری فونداسیون و پی ساختمان
  5. عایق کاری آشپزخانه
  6. عایق کاری استخرها
  7. درزگیری و آب بندی شکافها و ترکها
  8. عایق کاری کف کولرها
  9. پوشش دیوارهای پیش ساخته
  10. ایجاد پوشش ضد زنگ جهت سازه های فلزی
  11. عایق کاری پشت بام های چوبی، فلزی ، سفالی ، بتنی ، آردواز ، آسفالتی ، کاه گلی
  12. پوشش نمای اصلی و جانبی ساختمان
  13. عایق کاری دیوارهای گچی و هر نوع مصالح دیگر
  14. ضد زنگ جهت سازه های فلزی
  15. چسباندن و آب بندی کاشی و سرامیک کف و دیوار سرویس های بهداشتی ، استخر ، آشپزخانه و نمای ساختمان.

اهمیت عایق حرارتی در ساخت و سازها به دلیل تأثیرات زیادی که روی ساختمان‌ها و ساکنین آنها دارد، آشکار می‌شود با استفاده از عایق حرارتی، امکان کاهش انتقال حرارت از بیرون به درون ساختمان و بالعکس فراهم می‌شود. این امر موجب کاهش نیاز به سیستم‌ های گرمایشی یا سرمایشی بیشتر می‌شود و در نتیجه، مصرف انرژی و هزینه‌های مربوط به آنها کاهش می‌ یابد.