اجرای ایزوگام شیروانی و سقف های شیبدار : در این پروژه واقع در محمدشهر کرج بر روی شیروانی فلزی یک لایه ایزوگام پشم شیشه دلیجان به متراژ ۳۰۰ متر انجام شده است. سقف های شیروانی فلزی روشی رایج برای ساختمان های صنعتی یا تجاری است، اما شرایط آب و هوایی تاثیر زیادی در چرخه عمر ورق های فلزی دارد و باعث خوردگی و آسیب هایی می شود که در نهایت منجر به نشت آب می شود. ایزوگام روی سقف شیروانی فلزی بازسازی و حفاظت اقتصادی و بادوام را برای سقف های فلزی در زیرلایه های شیبدار و عمودی فراهم می کند.

اجرای ایزوگام شیروانی و سقف های شیبدار

ایزوگام همان‌ طور که اشاره کردیم، یک نوع عایق رطوبتی و حرارتی محسوب می‌ شود. در واقع به علت وجود پشم شیشه در آن اجازه نقل و انتقال گرما و سرما را بین دو محیط درون و بیرون نمی‌ دهد. همان‌طور که می‌دانید امروزه هزینه‌ای که افراد صرف پرداخت گاز و برق می‌کنند بسیار بالا است و نمی‌توان به‌درستی هدر رفتن انرژی گرمایی و سرمایی را کنترل کرد. بخش زیادی از گرمایی که در زمستان و سرمایی که در تابستان تولید می‌شود، از طریق روزنه‌ هایی که عایق نشده‌اند هدر می‌رود و همیشه نیاز به صرف هزینه بیشتر است تا بتوانید دمای محیط را گرم یا سرد نگه دارید. با ایزوگام کردن شیروانی می‌توانید روی دمای داخلی محیط تا حد زیادی کنترل داشته باشید. ایزوگام در فصل سرما به‌‌ خوبی می‌تواند جلوی ورود هوای سرد بیرون را از راه شیروانی بگیرد و همچنین اجازه خارج شدن گرما را نیز در فصل‌ های سرد نمی‌دهد. این عمل در تابستان بالعکس است و هوای سرد را در محیط مهار می‌ کند. شیروانی زیبایی خاصی دارد، نمیتوان آن را انکار کرد. اما یکی از مشکلات اصلی آن زمان بارندگی صدای قطرات باران است، که با شیروانی برخورد میکند، و صدایی بسیار آزاردهنده است. با ایزوگام کردن روی شیروانی این صداها به صورت محسوس کاهش پیدا می کند، در اینجا ایزوگام، به یک عایق ضدصدا تبدیل می شود؛ و باعث کم شدن صدا در ساختمان می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش سقف پوشش سقف، عایق کاری سقف شیروانی

بسیار مهم است که در طول فرایند نصب ایزوگام روی شیروانی، نکات ایمنی با دقت رعایت شوند. اولین مسئله ایمنی این است که برای ایزوگام کاری روی شیروانی، حرارت بیشتری روی لایه ها اعمال شود. حرارت بالا روی شیروانی، لایه های پشم شیشه را آب کرده و موجب آتش سوزی می شود. نصاب های شرکت گام گستر برای جابجایی روی سطح شیروانی از روی ستون ها حرکت می کنند. همچنین همکاران ما برای اجرای ایزوگام روی شیروانی از تجهیزات ایمنی استفاده می کنند تا امنیت کار به بهترین شکل تامین شود.