خرید مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق های الاستومری : عایق فوم الاستومری به عنوان عایق فوم الاستومری سلول بسته ، عایق سلولی الاستومری انعطاف پذیر ، عایق تک سلولی ، عایق الاستومری سلولی ، ضد تعریق ، عایق مبرد ، عایق لوله کشی ، عایق لوله مبرد ، عایق لوله HVAC و عایق لاستیکی شناخته می شود. اساساً ، عایق الاستومری یک لاستیک مصنوعی که لبه بیرونی از یک سطح صاف یا “پوسته” تشکیل شده است که به عنوان یک بازدارنده بخار ساخته شده است. به دلیل خاصیت انعطاف پذیر فوم الاستومری ، در مقایسه با گزینه های عایق سخت ، کمتر در معرض ترک ، شکستگی و از بین رفتن مواد است. این عایق در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب ، خوردگی ، آتش ، رشد قارچ و کپک و مواد شیمیایی مقاومت بالایی دارد. همچنین بر پشم شیشه و پشم سنگ ، حساسیت پوستی و تنفسی برای عایق کار و کاربر ایجاد نمی کند. تمیزکاری و نظافت آن نیز بسیار آسان تر از نمونه های سنتی است.

خرید مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق های الاستومری

عایق الاستومری به شکل پیش ساخته با ساختارِ سلولیِ بسته ،در انواع متنوع و در ضخامتهای متفاوت به صورت "رولی" و "لوله ای" تولید و به بازار عرضه می گردد. عایق الاستومری ،جهت عایق کاریِ مقاطع و سطح های با کندانسِ بالا مورد استفاده قرار می گیرد. عایق الاستومری در برابرِ حرارت بالا، گاز ازن و اشعه ماورای بنفش و همچنین در برابر شرایطِ نامناسب جوی ،رطوبت،آلاینده ها و گازهای خورنده و همچنین مواد شیمیایی، مقاومت بسیار بالایی دارد.عایق الاستومری همچنین در مقابلِ انتشارِبخار آب مقاوم می باشد، تا حدی که جذبِ رطوبتِ این عایقها در دوره ی زمانیِ یک ماهه نهایتاً 10 درصدِ وزنِ آنهاست که در مقایسه با عایقهای سنتی از قبیل پشم شیشه و پشم سنگ، جذبِ رطوبت 10000 برابر کمتر است. عایق الاستومری در هنگام حریق، شعله ور نشده و گازهای سمّی متساعد نمی نماید و همچنین مصون از هرگونه آسیب رسانی به لایه اُزن می باشد. عایق الاستومری که از آن بعنوان عایق الاستومریک نیز یاد می شود می تواند بعنوان عایق صوتی نیز مورد استفاده قرار گیرد، بطوریکه عایقی به ضخامت 2 سانتی متر می تواند شدت صوت را تا 35 دسی بل کاهش داده و عملا به عنوان یک عایق صوتی ایفای نقش کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش های حرارتی

از مهم ترین و پرکاربردترین انواع عایق ها، عایق حرارتی می باشد که به منظور جلوگیری از هدررفت انرژی به کار گرفته می شود. از فوم الاستومری به عنوان یک عایق حرارتی و در واقع یک متریال مشترک و همیشگی در صنعت ساختمان سازی در همه جوامع استفاده می شود. عایق الاستومری مانع بسیاری خوبی در مقابل نفوذ بخار و کنترل چگالش محسوب می گردند. این فوم معمولا در سیستم های تهویه مطبوع و تاسیسات سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.ساختار فوم الاستومری سلول بسته بوده  و مواد مورد استفاده در آن مقاومت بالایی در مقابل نفوذ رطوبت دارا می باشند.