پوشش مناسب آب بندی رطوبتی ساختمان در کرج : این نمونه وزن سبک و قابلیت انعطاف پذیری بالایی دارد. این عایق ها به علت این که در ساخت آن ها لایه ای از پلی استر استفاده می شود مقاومت بالایی در برابر انبساط و انقباض دارند. عایق های پیش ساخته پوسیده و شکسته نمی شوند و در دمای 130+ و 40- درجه سانتی گراد مقاومت خود را حفظ می کنند. از معایب آن ها می توان به کوتاه بودن طول عمر، هزینه بالا و تجزیه در برابر تابش اشعه ماوراء بنفش اشاره نمود. عایق پیش ساخته اگر در شرایط مطلوب نگهداری نشود بعد از 6 ماه از تاریخ تولید فاسد می شود. به همین دلیل آن را باید در دمای 5 تا 35 درجه سانتی گراد نگهداری نمود. در ساخت این مدل از یک لایه پشم شیشه و پلی استر که از هر دو طرف با قیر پوشیده شده اند، استفاده می شود. مواد تشکیل دهنده آن ها قیر صنعتی، فیلم پلی اتیلن، پودر تالک، باند و چسب، مواد پلیمری، پشم شیشه و پلی استر سوزنی می باشند.

پوشش مناسب آب بندی رطوبتی ساختمان در کرج

عایق رطوبتی پوششی است که به منظور جلوگیری از نفوذ رطوبت و مایعات، به اجزای مختلف یک سازه یا بنا مورد استفاده قرار می گیرد. عایق رطوبتی حرارتی جزو محصولات بسیار پرکاربرد در سازه های مختلف می باشد. این عایق رطوبتی ساخته شده از مواد نانو آکریلیک است که در فرایند ساخت آن از بهترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده شده است. رزین های اکریلیک جزو مواد شناخته شده و بسیار مقاوم هستند که میتوانند به عنوان یک پوشش مناسب جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت در سطح استفاده شوند. در این مقاله به طور گسترده در مورد ویژگی ها و مزیت ها و نکات مرتبط با اجرای این پوشش ها صحبت می کنیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش آب بندی پلیمری پوشش آب بندی پلیمری, عایق رطوبتی پلیمری

از انواع عایق رطوبتی برای موارد زیر استفاده می شود:

  • جلوگیری از ورود رطوبت و آب های زیر زمینی از کف.
  • جلوگیری از نفوذ آب باران و برف از طریق پشت بام و سقف.
  • جلوگیری از نشت رطوبت از داخل استخر و سرویس های بهداشتی.
  • سایر مناطقی که در معرض رطوبت قرار دارند.

عایق رطوبتی از جدیدترین متدهای برای آب بندی می باشد که جایگزین نسل های قدیمی عایق رطوبتی مثل قیرگونی شده است.وجود نم و طوبت باعث می گردد که به ساختمان خسارتهای متفاوتی وارد می نماید.به همین دلیل بایستی عایق کاری رطوبتی به بهترین شکل صورت پذیرد.