فروش بهترین عایق رطوبتی نانو در کرج : توانایی تولید مواد و سیستم های به روز با کنترل مولکول و اتم های آن و بهره برداری از خواصی که در سطوح آن ها وجود دارد نانو تکنولوژی می گویند. بنابراین استفاده از این تکنولوژی در تمام ابعاد زندگی بشر امکان پذیر می باشد. این ویژگی باعث شده تا مواد، کارایی بیشتری از قبل به نمایش بگذارند. به عنوان مثال در عایق نانو،کاهش نفوذ پذیری آب با تقویت این خاصیت در ملکول های عایق سبب افزایش عمر عایق و سازه ی عایق شده نیز می شود. عایق رطوبتی نانو ثمین پلیمر ، عبارتی است که نشان می دهد تکنولوژی و علم در زمینه ی عایق ها نیز پیشرفت چشمگیر داشته است. این پیشرفت باعث شده عایق های سنتی و قدیمی مانند قیر و ایزوگام کم کم صحنه را برای حضور آب بندهای نانو خالی کنند. همه ی ما به آسیب ها و ضررهایی که نم یا رطوبت می تواند به بار بیاورد واقف هستیم. یک عامل مخرب که می تواند سلامتی و زندگی ساکنین ساختمان را تحت تاثیر قرار دهد.

فروش بهترین عایق رطوبتی نانو در کرج

نم با نفوذ در ذرات میکروسکوپی و مولکولی مواد باعث تخریب و تضعیف مصالح ساختمانی می گردد. به روش هایی که با آنها بتوان از ورود آب به محل مورد نظر ممانعت کرد، عایق کاری گفته می شود. عایق نانو هم در این زمینه کمک کننده خواهد بود. استفاده از این عایق ها نسبت به سایر عایق ها مقرون به صرفه تر و دارای عمر بیشتری نیز می باشد. این امر به سبب این است که در زیر سطوح مولکول ها در مقیاس نانو متر با موادی که این خاصیت را افزایش می دهد ترکیب می شود. در واقع مانند سایر عایق های رطوبتی، ما هیچ لایه ایی از مواد را روی سطوح کار نمی بینیم. زیرا مواد، به جزئی از ساختار مصالح تبدیل می شوند. همان طور که گفته شد عایق های نانو با موادی از جنس پلیمر ساخته شده که توسط تکنولوژی نانو تغییراتی در سطوح ظاهری اتم های آن صورت می گیرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آبگریز نانو بیرنگ عایق آبگریز نانو بیرنگ, انواع مواد آب بندی

در نتیجه عایقی با کیفیت بالا در اختیار ما قرار می گیرد. این تغییرات در ابعاد نانو متری سطوح مولکولی مواد و با ایجاد پیوندهای دوار هواگذر باعث افزایش عمر عایق رطوبتی می گردند. به همین دلیل عایق نانو، نسبت به سایر عایق های رطوبتی مقرون به صرفه تر می باشد. ماده پایه بکار رفته در این محصول رزین های آکرلیک می باشد. عایق نانو، یکی از بهترین مواد برای جایگزینی عایق های سنتی مانند ایزوگام است. در واقع این عایق پوششی است متشکل از مواد پلیمری و لاستومری برپایه آب،  که پس از عایق کاری روی سطوح  و خشک شدن عایق،سطوح کاملا آب بندی می شود.