عایق بندی پشت بام نانو در سراسر کشور : عایق پشت بام نانو یک سیستم عایق بندی نوین است که برای عایق بندی پشت بام ، آب بندی ایزوگام ،آب بندی پشت بام موزاییکی،سنگی و سرامیکی مورد استفاده قرار می گیرد. عایق جایگزین ایزوگام به صورت مایع روی بام اجرا می شوند و معمولا از چندین لایه باید روی پشت بام اعمال می شود در این نوع عایق به صورت تخصصی و متناسب با موقعیت آب هوایی مناطق مختلف و سطح پشت بام باید محصول مناسب از طرف شرکت تولید کننده عایق نانو معرفی شود که حداکثر کارایی و طول عمر را داشته باشد عایق های جدید پشت بام شامل عایق بی رنگ،عایق پلیمری و عایق دو جزئی و عایق رنگی می شوند که در بحث عایق کاری پشت بام بهتر است عایق با توری مش اجرا گردد.

عایق بندی پشت بام نانو در سراسر کشور

چفت و بست مکانیکی با پیچ و صفحات مخصوص، متداول ترین روش برای اتصال عایق های آماده بر روی عرشه های سقفی از جنس استیل و چوب است. اما این روش به یک نصاب ماهر نیاز دارد تا از آسیب احتمالی و ایجاد اختلال در پشت بام جلوگیری شود. استفاده از آسفالت داغ روشی تأیید شده برای آب بندی سقف های بتنی است. به علاوه، برای چسباندن صفحات آماده بر روی یک پایه بسته شده مکانیکی قابل استفاده خواهد بود. مایع آب بندی پشت بام متداول ترین نوع عایق در مناطق مختلف است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 0912154110 تماس حاصل نمایید.

اپوکسی پشت‌ بام اپوکسی پشت‌ بام, رزین مخصوص بام

انواع عایق رطوبتی پشت بام :

برای عایق بام پوشش های سفت و سختی در اختیار پیمانکاران قرار گرفته است. در ادامه مطلب به بهترین عایق رطوبتی پشت بام نیز اشاره خواهیم کرد.

  • چسب عایق پشت بام و عایق های پلیمری، ضد آب و ضد حرارت هستند. این موادبه دسته های مختلفی از قبیل اکریلیک، سیلیکون، اپوکسی و… تقسیم بندی می شوند. همچنین می توانند به عنوان پرکننده انبساط و درزها عمل کنند.
  • عایق پلی استایرن به دو شکل منبسط شده و اکسترود شده ساخته می شود:
  • نوع منبسط شده این محصول شامل پلیمر پلی استایرن و ماده کف است. این ماده هنگام قرار گرفتن در معرض حرارت یا بخار منبسط شده و به صورت یکنواخت قالب ریزی میشود.
  • پلی استایرن اکسترود شده نیز از پلیمر پلی استایرن گرم شده ساخته می شود و از طریق فرایند اکستروژن قابل اجرا است. همچنین در دسته بهترین عایق پشت بام قرار می گیرد.
  • ایزوگام یکی از متداول ترین روش های آب بندی سقف های بتنی است و با توجه به شرایط آب و هوایی محیط، انواع مختلفی دارد. این محصول از چندین لایه چسب، قیر، الیاف مخصوص و… ساخته شده و در نهایت برای پوشاندن لایه ها از یک روکش استفاده شده است.
  • عایق های سیمانی معمولا به صورت دو جزئی ساخته می شوند که یک جزء آن ها پودر و جزء دوم نیز یک مایع مخصوص است. مایع و پودر با یکدیگر مخلوط می شوند که به علت خاصیت الاستیکی، مقاومت بالایی در برابر فشار خواهند داشت. همچنین عایق رطوبتی ایجاد شده در برابر نوسانات شدید دمایی مقاوم بوده و هیچگونه آسیبی نمی بیند.
  • گچ تخته ضد آب یک صفحه غیر قابل احتراق و یکنواخت است. این تخته به طور معمول به عنوان یک تخته پوششی روی عایقهای پلاستیکی کف، به عنوان یک مانع حرارتی روی یک عرشه فولادی یا به عنوان بستر نگهدارنده بخار استفاده می شود.