انواع عایق صوتی و آکوستیک در سقف ساختمان : هر صدایی که برای ما خوشایند نباشد را نویز می نامند. نویز از دو طریق هوا و کوبش، انتقال پیدا می کند. به نویزی که از طریق هوا انتقال پیدا می کند، نویز هوابرد گفته می شود. به نویزی هم که از طریق ضربه انتقال پیدا می کند نویز کوبه ای گفته می شود.

۱) نویز کوبه ای: هنگامی که شیء با زمین برخورد کند و یا شخصی هنگام راه رفتن و دویدن ضربه ای به کف وارد کند، صدایی ایجاد می شود که به آن نویز کوبه گفته می شود. صدای ضربه مستقیما از طریق کف و ارتعاشی که در کف ایجاد می کند منتقل می شود.

۲) نویز هوابرد: این نوع نویز از طریق هوا منتقل می شود و کاهش و کنترل آن سخت می باشد. صدای موسیقی، بوق ماشین، مکالمات، گریه و… از نمونه های نویز هوابرد می باشد.

انواع عایق صوتی و آکوستیک در سقف ساختمان

پشم سنگ یک عایق صوتی، حرارتی و ضد حریق است که از نوعی سنگ آذرین به نام بازالت که بازمانده فعالیت های آتشفشانی است، تولید می شود. پشم سنگ متریالی نارسانا است و هدایت الکتریکی آن صفر می باشد. این عایق ضد آلرژی است و ضرری برای انسان ندارد. همچنین وزن این عایق سبک است و بار اضافی بر ساختمان وارد نمی کند.

در تولید پشم سنگ مواد شیمیایی به کار نمی رود، دوام و طول عمر این عایق بالا بوده و مواد شیمیایی تاثیری بر آن نمی گذارد. این المان به دلیل ویژگی های ذکر شده، از بهترین عایق های آکوستیک و صوتی محسوب می شود.

عایق صوتی پلی پورتان: از ترکیب دو ماده ایزوسیانات و پلی ال که هر دو مایع هستند تشکیل می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

خرید عایق صوتی خرید عایق صوتی, انواع عایق های ضد صدا

عایق صوتی پشم شیشه: ساختار الیافی و فیبری پشم شیشه باعث حبس شدن هوا درون آن و ایجاد خاصیت ارتجاعی می شود.

پشم سرباره: در تاسیسات و تجهیزات تولید برق و تجهیزات صنایع آهن و فولاد و معادن استفاده می شود.

عایق الاستومری : در برابر آلودگی، رطوبت، بخار آب و سر و صدا از مقاومت خوبی برخوردار است.

فوم ایکس پی اس یا XPS : جزء مصالح چند منظوره محسوب می شود که نقش عایق حرارتی، رطوبتی و صوتی را در ساختمان ایفا می کند.

یونولیت:  اصولاً این نوع عایق ها در مرحله سفت کاری ساختمان نصب می شوند. تکنولوژی نانو پدیده ای عظیم است که در انواع علوم و فنون راه یافته است. در این فناوری از مواد در ابعاد 1 تا 100 نانومتر استفاده می شود.