موارد کاربرد عایق های رطوبتی قیری پلیمری  : عایق های رطوبتی مواد و مصالحی هستند که برای جلوگیری از نفوذ اب و رطوبت در ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند. محصولات اکسون سیل از جمله عایق های رطوبتی نسل جدید با فناوری های نوین می باشد. برای مصرف اکسون سیل به ظور معمول نیازی به حرارت دادن آن نیست. قیر امولسیون مخلوطی مرکب از آب و قیر است یا به نوعی پوشش قیری اصلاح شده پلیمری است که نحوه اعمال آن به صورت سرد اجرا می باشد بنابراین با به کار بردن آن می توان بدون نیاز به گرما و با سهولت و سرعت کار بالا سطوح عمودی و افقی را با روش های معمول مانند قلمو و غلطک عایق کاری کرد.

موارد کاربرد عایق های رطوبتی قیری پلیمری

امروزه پلیمرها در بسیاری از صنایع مختلف جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده‌اند و کاربردها و استفاده‌های بسیار زیادی دارند. در حقیقت پلیمر یک واژه یونانی است که پلی به معنای بسیار و مر به معنای پاره یا جز است و واژه پلیمر به معنی بسپار است که از به هم پیوستن هزاران مونومر ساخته می‌شود. قیر طبیعی پلیمری از جمله قیرهایی است که دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی هستند و می‌توانند استفاده‌ های زیادی داشته باشند. قیرهای طبیعی از جمله قیرهایی هستند که درجه خلوص بالایی داشته و می‌توانند سازگاری بالایی با مواد نفتی داشته باشند و در برابر تغییرات دمایی مقاومت بالایی دارند. در ادامه مطلب به بررسی قیرهای طبیعی پلیمری پرداخته می‌ شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق قیر پلیمری عایق قیر پلیمری, انواع عایق های رطوبتی

موارد کاربرد عایق های رطوبتی قیری پلیمری :

مناسب برای آب بندی مخازن آب آشامیدنی
مناسب برای آب بندی استخر های نگهداری آب آشامیدنی
مناسب برای آب بندی سدها
مناسب برای آب بندی کانال های آب رسانی
قابلیت اجرا در کف پارکینگ ها و …
مناسب برای اجرا روی سقف ها و بالکن ها
مناسب برای آب بندی کف پارکینگ های طبقاتی
مناسب برای آب بندی پشت بامها
مناسب برای اجرا در تصفیه خانه های آب و فاضلاب
مناسب برای آب بندی جاده ها و روسازی های بتنی
مناسب برای اجرا در محیط پارکینگ ها ، اتوبانها و خیابانها
آب بندی و نفوذ نا پذیر نمودن انواع سطوح.

محصولی جدیدو از مواد پلیمری با فناوری نانوتحول عظیمی در صنعت ایزوگام ایجاد کرده است.ازنظر اقتصادی هم به صرفه است و هم طول عمر زیادی دارد. قیر نانو بلکه جذب سطح بتن می شودو پس از جذب شدن بتن جزیی از ساختار آن سطح می شود و درصورت سوراخ شدن مثل ایزوگام اب زیرش راه نمی گیرد. اگرچه ایزوگام باعث افزایش وزن سطح می شود ولی قیر نانو وزنی را به سطح اضافه نمی کند و به مراتب عایق رطوبتی کارایی بیشتری نسبت به ایزوگام دارد و علاوه بر آن خیلی سریعتر ، سبکتر ایده آل تر و ارزان تر است.