بهترین عایق رطوبتی جهت آب بندی دیوار باران گیر :برای عایق دیوار سیمانی بهترین گزینه عایق نانو دیوار است. عایق نانو دیوار به علت استفاده از مواد نانو انعطاف پذیری بالایی دارند و 100 درصد دیوار را آب بندی می کنند. عایق رطوبتی دیوار نانو و یا استفاده از موزاییک پلیمری بهترین جایگزین برای عایق های قدیمی مانند ایزوگام و پشم شیشه است. استفاده از این عایق های دیواری در برابر اشعه UV خورشید و باران اسیدی مقاومت بالایی دارند که سبب می شود از صدمه دیدن ساختمان شما جلوگیری شود. استفاده از عایق رطوبتی دیوار باران گیر در ایران قدمت بالایی دارد. حفاظت ساختمان ها در برابر رطوبت، در تمام دوران تاریخ دغدغه ذهنی بشر بوده است. زیرا آدمی از ابتدا مجبور بوده که محل سکونت خود را در مقابل بارندگی و رطوبت با عایق و پوشش محافظت کند. بی تردید قیر با خاصیت استثنایی آب بندکنندگی ، از مهم ترین کشفیات در دوران باستان بوده است.

بهترین عایق رطوبتی جهت آب بندی دیوار باران گیر

گمان می رود واژه قیر بابلی یا ایلامی باشد زیرا آن ها قیر را به جای ملات برای آب بندی ساختمان های خود مصرف می کردند. در ایران، از دیرباز در مناطق پر بارش، بام شیب دار و در مناطق کم بارش، بام افقی می ساختند. بام افقی با کاهگل آب بندی می شده بدین ترتیب که خاک و کاه و آب را خوب مخلوط کرده و ورز می دادند سپس بر روی بام به صورت یک لایه پهن می کردند. نقش کاه مسلح کردن گل و جلوگیری از ترک خوردن آن است. عایق رطوبتی دیوار باران گیر نانو اکریلیک ، مناسب ترین عایق آب بند برای دیوارهایی می باشد که در معرض مستقیم بارش باران و رطوبت قرار دارند. عدم استفاده از عایق رطوبتی مناسب با این دیوارها باعث میشود پس از مدتی دیوارها نم داده و باعث نشست ساختمان شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری دیوار بارانگیر عایق کاری دیوار بارانگیر, انواع عایق رطوبتی دیوار

مزایا و ویژگی های عایق رطوبتی دیوار و اهمیت آن باعث شده تا این محصول خریداران زیادی در بازارهای داخلی و خارجی داشته باشد. برخی از مهمترین ویژگی های این محصول عبارتند از:

  • آب گریز بودن
  • چسبندگی فوق العاده زیاد
  • افزایش طول عمر ساختمان به دلیل جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت به داخل ساختمان
  • ترک نخوردن
  • عایق صوتی + جلوگیری از ورود صدای بیرون به داخل ساختمان
  • یکپارچگی و وزن سبک
  • جلوگیری از تجمع حشرات، جلبک و …

به طور کلی می توان گفت که عایق دیوار باید انعطاف پذیر باشد تا بتواند به راحتی شکاف ها و ترک های کوچک را پوشش دهد و همچنین بهترین عایق دیوار علاوه بر انعطاف پذیری بالا، باید چسبندگی قابل قبولی نیز داشته باشد.