اجرای عایق کاری رطوبتی ساختمان ها با ایزوگام : عایق های رطوبتی پیش ساخته نوعی از عایق ها هستند که در کارخانه تولید شده و به محل اجرا حمل می شوند. مواد اولیه این عایق ها عمدتا از پلی استر و پشم شیشه است. ایزوگام نمونه بارز عایق های پیش ساخته است که در عایق کاری رطوبتی کاربرد فراوانی دارد. این نوع عایق ها را پس از زیرسازی سطح، با حرارت شعله روی سطح می چسبانند. عایق های پیش ساخته از مزایایی از جمله مقاوم بودن در مقابل گرما و سرما و نیز فشارهای حاصل از انبساط و انقباض سقف و ساختمان، سبک بودن وزن، داشتن انعطاف پذیری بسیار زیاد، پوسیده و شکننده نبودن برخوردارند. از معایب عایق های پیش ساخته می توان به فاسد شدن زودهنگام آن، طول عمر مفید نسبتا پایین آن که در حدود ۱۰ تا ۱۵ سال است، بالا بودن قیمت آن ها به دلیل استفاده از مواد اولیه خارجی و همچنین تجزیه آن ها با تابش اشعه ماورابنفش است.

اجرای عایق کاری رطوبتی ساختمان ها با ایزوگام

عایق های پیش ساخته ای که برای عایق کاری رطوبتی ساختمان استفاده می شود خود به دو نوع عایق های پی و عایق های بام تقسیم می شود. اشاره کردیم که مهمترین ماده تشکیل دهنده عایق رطوبتی ایزوگام قیر است. علاوه بر قیر، الیاف تیشو و پلی استر و فویل آلومینیومی و مواد پلیمری دیگر در ایزوگام استفاده می شود. این امر موجب می شود یک لایه قیر مانند ایجاد و جلوی رطوبت را بگیرد و باعث عدم نفوذ رطوبت به هر سطح و مکانی می شود. قابلیت های ایزوگام آن چنان است که در بسیاری از سطوح کاربرد دارد. امرزوه با تغییر در نحوه تولید و انتخاب بهترین مواد اولیه امکان استفاده از ایزوگام در مکان های بسیاری وجود دارد. نوع سوم عایق ها که در عایق کاری رطوبتی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد، عایق های مایع است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

قیر روی ایزوگام قیر روی ایزوگام, انواع عایق قیری

این عایق ها به سادگی و با کمک قلم مو قابل استفاده هستند. البته افراد حرفه ای از دستگاه اسپری برای این کار استفاده می کنند. البته باید سطح مورد نظر پیش از این کار به خوبی تمیز و خشک شده باشد. راحتی استفاده، رنگ پذیری و چسبندگی بالا، عدم آلوده کردن محیط و نداشتن خطر آتش سوزی و آسیب های جسمانی از جمله مزایای عایق های رطوبتی مایع است. عایق ضد رطوبت و یا انواع ایزوگام با پوشش دهی و عایق کاری پشت بام، سقف و بام برای همگان شناخته شده است و بیشترین مصرف این محصول برای این منظور است. ایزوگام پشت بام یا عایق ضد رطوبت معمولاً ایزوگام دو لایه فویل دار است که همواره توصیه می شود که بهترین برند ایزوگام با ضخامت و وزن استاندارد را برای این منظور تهیه کنید.