عایق کاری و یا عایق بندی پشت بام ها با ایزوگام : علاوه بر ایزوگام‌ها که به عنوان بهترین نوع عایق پیش‌ساخته شناخته می‌شوند، می‌توان از انواع عایق‌های دیگر برای مقابله با رطوبت و نم در ساختمان‌ها استفاده کرد که مهم‌ترین آنها شامل مواردی همچون عایق قیر و گونی، عایق پلیمری پاششی، عایق آرت فلکس، نانو عایق‌ها و … اشاره کرد که هرکدام از مواد مختلفی تولید می‌شوند و می‌توانند در بخش‌های مختلفی از ساختمان مورد استفاده قرار بگیرند. امروزه استفاده از قیر طبیعی در تولید عایق‌ ها به دلیل داشتن ویژگی آبگریزی بی‌نظیر و مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی و تغییرات دمایی بسیار رایج شده است. این قیرها سازگاری بالایی با مواد نفتی دارند و از طول عمر بسیار بیشتری نیز برخوردارند.

عایق کاری و یا عایق بندی پشت بام ها با ایزوگام

عایق کاری و یا عایق بندی پشت بام ها قبلاً تا 15 سال پیش با قیر و گونی سنتی به صورت دستی انجام می شد. مشکلات حمل داشت. و عایق بندی مناسبی نداشت. و اغلب نگهداری از آن بسیار سخت بود. نصب آن سخت و در موقع نصب آلودگی های زیست محیطی و بوی نا مطبوع داشت. ایزوگام یک عایق ضد رطوبتی است که برای جلوگیری از نفوذآب به داخل مورد استفاده قرار می گیرد،ایزوگام از دولایه الیاف شیشه ای وپلی استر ساخته می شوند که توسط قیر تقویت شده و با روکش های پلیمر پوشانده می شوند.ایزوگام ابتدا در کشور ایتالیا مورد استفاده قرار گرفت سپس کشور ایران از آن الگوگرفته و هم اکنون یه محصول بومی شناخته می شود  که نقش بسیار مهمی در صنعت ساخت وساز وصنایع تاسیساتی دارند.ایزوگام مرغوب به صورت رول های وکیوم شده در ابعاد 10×1 )طول ×عرض)، دارای وزن 37 تا 42 کیلوگرم و ضخامت های 3 تا 5 میلی متر تهیه وعرضه می گردد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش روی ایزوگام پوشش روی ایزوگام, عایق های حفاظتی ایزوگام

ایزوگام های پلیمری از 60 الی 70 درصد قیرخالص همراه با یک لایه فویل آلومینیوم ،یک لایه تیشو ،یک لایه پلی استرو گونی پلاستیکی ،پودرتالک وپوشال گونی ساخته می شوند.ویژگی مهم این عایق وجود قیر خالص آن است که دوام آن را دوبرابر میکند.ایزوگام های پلیمری دارای انعطاف پذیری بالا ،مقاومت بالا دربرابر گرما وسرما ،دارای وزن مناسب و نصب اسان هستند.ضریب هدایت حرارتی ایزوگام های پلیمری بین50- تا 1000+ درجه سانتیگراد می باشد.