استفاده از عایق رطوبتی سازه های بتنی در کرج : عایق کاری سطح بتن از موارد مهم ساخت مخازن بتنی می باشد. سطح صاف و صیقلی بتن و تاثیرات مستقیم جوی بر روی بتن و دوام سازه باعث شده است تا نگاه ویژه ای به این مقوله داشته باشیم. از مهمترین عوامل جذب رطوبت بتن ساختار جاذب آب مصالح مورد استفاده در بتن می باشد. رطوبت تاثیرات مخربی بر روی بتن در شرایط طیبعی و محیطی می گذارد که باعث کاهش دوام و عمر سازه های بتنی می شود. عایق کاری یکی از راه‌ های صرفه‌ جویی در انرژی ساختمان است که می‌تواند بازدهی انرژی ساختمان را به حد بسیار بالایی افزایش دهد. البته عایق کردن ساختمان فقط محدود به انرژی نمی‌شود و می‌تواند حوزه‌های مختلف را شامل شود. اما چیزی که در عایق کردن یک ساختمان اهمیت دارد، ممانعت از ورود موارد ناخواسته و جلوگیری از خروج موارد مطلوب است. به همین دلیل عایق کردن ساختمان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و شیوه‌های ویژه‌ای برای افزودن عایق به سازه بتنی استفاده می‌کنند. برخی از این عایق‌ ها به داخل بتن افزوده می‌شوند، و برخی دیگر بعد از خشک شدن سازه بتنی به سطح آن اضافه می‌شود.

استفاده از عایق رطوبتی سازه های بتنی در کرج

به دلیل اینکه استفاده از این محصول بسیار آسان است، پیمانکاران زیادی در سرتاسر جهان برای عایق بتن از این محصول استفاده می کنند. زمانی که این محصول را بر روی سطح بتن  بزنید، عایق کریستال به درون بتن نفوذ می کند و شروع به ایجاد واکنش می کند و کریستال های رشته ای را در سازه بتنی ایجاد می کند تا مقاومت آن در برابر فشار شدید هیدرواستاتیک آب بالا ببرد. دو موضوع مهمی که برای استفاده از این محصول باید توجه کنید دمای هوا و رطوبت درون سازه بتنی است. برای استفاده از عایق رطوبتی کریستالی باید دمای هوا بین 5 الی 30 درجه سانتی گراد باشد؛ در غیر این صورت عایق در بتن به سختی مورد نظر نخواهد رسید. نکته دیگر که هنگام عایق بتن باید به آن توجه کنید وجود رطوبت در سازه بتنی است، در صورتی که درون سازه بتنی رطوبتی وجود نداشته باشد، باعث از بین رفتن خاصیت ضد آب بودن محصول بعد از 3 روز خواهد شد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق انواع مخازن بتنی عایق انواع مخازن بتنی, پوشش مخازن فلزی

عایق کاری فرایندی به‌ خصوص است که ساختمان را در برابر فاکتورهای منفی محافظت می‌کند و از ورود موارد نامطلوب جلوگیری می‌کند و مانع از خروج موارد مطلوب شود. موارد مطلوبی که نباید  از ساختمان خارج شوند شامل گرما در فصل زمستان، هوای سرد در فصل تابستان است و مواردی که نباید وارد ساختمان شوند شامل رطوبت بیش‌ازحد از دیوارها، گرما در فصل تابستان و سرما در فصل زمستان، صدا در مناطق شلوغ، بوهای نامطبوع ناشی از فضای بیرون و چند مورد دیگر می‌شود. بنابراین، با توجه به موارد فوق، عایق کاری ساختمان انواع مختلفی دارد و برای هر کدام از آنها می‌توان از نوع خاصی از عایق استفاده کرد. به‌طورکلی عایق کاری ساختمان می‌تواند به 3 شکل عایق رطوبتی، عایق حرارتی و عایق صوتی باشد که برای هر کدام باید دستورالعمل‌های خاص اداره استاندارد را رعایت کرد. هر کدام از این عایق‌ها را می‌توان در زمان خاصی نصب کرد که به نوع عایق بستگی دارد.