بهترین عایق لوله ای الاستومری فومی در ساختمان : ابعاد متنوع عایق لوله ای الاستومری یک حس ویژه محسوب می شود. پیمانکاران و کارفرمایان در هنگام عایق کاری لوله های تأسیساتی می توانند عایق لوله ای مناسب با لوله های تاسیسات مورد نظرشان را انتخاب کنند. عایق لوله ای الاستومری در قطرهای 6 الی 114 میلی متر تولید می شود. هر یک از اندازه های عایق لوله ای الاستومری می تواند در صنایع ساختمان سازی، خودروسازی و... مورد استفاده قرار بگیرد. عایق های لوله ای الاستومری علاوه بر قطرهای متنوع در ضخامت های گوناگون نیز تولید می شوند. ضخامت گوشته و لایه ای است که دور تا دور لوله ها به وسیله ی آن عایق می شود. بدین صورت عایق لوله ای الاستومری به دلیل تنوع در ابعاد و ضخامت های خود توانسته است در صنعت های گوناگون جایگاه و محبوبیت ویژه ای کسب کند.

بهترین عایق لوله ای الاستومری فومی در ساختمان

امروزه انواع مختلفی از عایق‌ها در دسترس هستند که هرکدام می‌توانند ویژگی‌ها و قابلیت‌ های منحصربه‌ فردی داشته باشند. در گذشته برای عایق‌بندی لوله‌ها از پشم شیشه، پشم سنگ و … استفاده می‌شد که به علت داشتن ساختار فیبری و متخلخل خود در برابر نفوذ رطوبت و بخار آب مقاومت بسیار کم و در نهایت مقاومت حرارتی بسیار کمی داشتند. با توجه به نقطه ضعفی که عایق‌های پشم شیشه داشتند حتماً باید از پوشش‌ های ضد رطوبت و فویل‌های آلومنینومی نیز استفاده می‌شد که هزینه عایق‌بندی را افزایش می‌داد. امروزه عایق‌ های حرارتی ساده در دسترس هستند که در برابر نفوذ آب و رطوبت مقاومت بسیار زیادی دارند و ضریب انتقال حرارت آنها بسیار پایین است. همچنین این عایق‌ ها از طول عمر بالایی برخوردار بوده و نصب و استفاده از آن بسیار ساده‌تر از پشم شیشه می‌باشد. در حال حاضر بهترین نوع عایق‌ های حرارتی عایق الاستومری است که از مزیت‌ های متعددی نسبت به سایر عایق‌ ها برخوردار است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق کاری لوله های آب عایق کاری لوله های آب, عایق لوله در کرج

عایق‌ های الاستومری به عنوان بهترین نوع عایق‌ های حرارتی می‌ توانند به شکل لوله‌ای (الاستومری لوله‌ای ساده، عایق الاستومری لوله‌ای با روکش آلومینیوم و عایق الاستومری لوله‌ای با روکش پروتکت بلک و سیلور) یا رولی و در ضخامت‌های مختلف از 9 تا 25 میلی‌ متر تولید می‌شوند. از مهم‌ترین نقاط قوت این عایق‌ها می‌توان به مواردی همچون مقاومت در برابر انتقال حرارت، مقاومت در برابر رطوبت، مقاومت در برابر خوردگی و زنگ‌ زدگی، وزن کم، نصب ساده، محافظت از انواع لوله‌های آب، لوله برق و … اشاره کرد.