پخش و توزیع فوم پلی یورتان ورقه ای در سراسر کشور : فوم پلی یورتان در اشکال مختلف مانند: فراورده‌های فوم، فیلم، الاستومرها، پودرها، مایعات و امولسیون‌ها قابل‌تولید هستند. به‌ طور کلی هر ماده‌ای که دارای هیدروژن فعال باشد. می‌تواند در ترکیب ایزوسیانات ها مورداستفاده قرار گیرد و پلی یورتان ها را تولید کند. فوم های پلی اتیلن به 3 دسته ورق فوم پلی اتیلن EPE، فوم رولی و فوم لوله ای یا عایق لوله در ضخامت ها و دانسیته‌های مختلف تولیدمی شود. انتخاب میزان چگالی بستگی به نوع استفاده دارد که این موضوع می‌تواند در موارد مختلف متفاوت باشد.

پخش و توزیع فوم پلی یورتان ورقه ای در سراسر کشور

پلی اتیلن با چگالی و دانسیته بالا محصولی با کیفیت تر و بهتر نسبت به پلی اتیلن با دانسیته پایین به حساب می‌ آید. یکی از موارد استفاده از فوم ها به عنوان ضربه گیر است. ممکن است در یک محیط ورزشی نظیر زمین فوتبال سالنی در قسمتی از انتها زمین اقدام به نصب ضربه گیر بکنیم تا از آسیب به ورزشکارها جلوگیری کند، یا شاید بخواهیم داخل یک پارکینگ بین دو خودرو ضربه گیری بگزاریم تا از برخورد درب خودرو همسایه به خودرویمان جلوگیری کنیم ، یا بسیاری از موارد مشابه دیگر ، در این حالت یک راهکار مناسب و عالی استفاده از فوم های ورقه ای می باشد. فوم ورقه ای پلی اتیلن 4 سانت در این موارد می تواند به عنوان یک ضربه گیر فوق العاده عمل نمیاد. اگر نیاز به ضربه گیر قوی تری نیز داشته باشیم می توانیم از فوم تخته ای 10 سانتی متر استفاده کنیم که باتوجه به ضخامت خود می تواند به عنوان یک ضربه گیر عالی عمل نماید. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق سقف ساختمان عایق سقف ساختمان, عایق فوم ورقی

ویژگی فوم ورقه ای پلی اتیلن:

  • قیمت ارزان و مقرون به صرفه بودن فوم پلی اتیلن مهم‌ترین ویژگی آن است.
  • ورق فوم پلی اتیلن برای عایق و بسته‌بندی به کار می‌رود.
  • مقاوم در برابر حرارت
  • مقاوم در برابر رطوبت
  • قابل انعطاف و ضربه پذیر
  • فوم  تشکی پلی اتیلن را می‌توان با توجه به نوع کاربرد آن در اشکال و اندازه‌های مختلفی تولید کرد.
  • حمل آسان و سریع.

جالب است بدانید که پلاستو فوم یا یونولیت در واقع پلیمر سفید رنگی است که از فرآیندهای پتروشیمی تهیه می‌شود و برای عایق صدا و رطوبت و دما می‌باشد. یونولیت را پس از طی شدن فرآیند ساخت به ورق ها‌یی با ابعاد مختلف برش می‌دهند که اصطلاحا به آن فرآیند فوم ورقه ای یا ورق یونولیت گفته می‌شود. نکته ی بسیار مهم! فوم ورقه ای دارای قابلیت اشتعال بالایی است، در هنگام استفاده از ورق فوم، کلیه موارد ایمنی در کارگاه ها، کارخانجات و انبار باید با ضرورت بسیار بالایی رعایت شود.