بهترین پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی کرج : همانطور که گفته شد پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی می‌ توانند تفاوت‌ های عمده‌ای از نظر ورود و خروج صدا، تأمین آسایش و آرامش، تنظیم، حذف یا کاهش یک فرکانس خاص و …داشته باشند. جاذب‌ها، دیفیوزرها، بیس ترپ‌ها و پنل‌های دیفیوزر ابزوربر از پرکاربردترین و بهترین پنل‌های آکوستیک هستند درحالی‌که پشم سنگ، پلی یورتان، پشم شیشه، پشم سرباره، عایق الاستومری، آکاسیف و … از بهترین عایق‌های صوتی به شمار می‌ روند. در پاسخ به این سؤال که آکاسیف چیست باید گفت آکاسیف نام دیگر یونولیت است که از ویژگی‌ های منحصربه‌ فردی برخوردار است و می‌ توان به عنوان یک عایق صوتی، حرارتی و رطوبتی بی‌ نظیر باشد.

بهترین پنل‌ های آکوستیک و عایق‌ های صوتی کرج

به دلیل چسب دار بودن این عایق‌ها فقط باید چسب آن را جدا کرده و روی سطح مورد نظرتان بچسبانید. ضمنا این دسته از عایق‌ ها نسوز بوده و حتی در برابر شعله مستقیم آتش نیز شعله ور نمی‌شوند از این رو به عایق صوتی حرارتی نیز مشهور می‌باشند. روش دیگر استفاده از فوم‌های شانه تخم مرغی می‌باشد. این دسته از عایق‌ها بر خلاف مدل قبلی فقط در حالت روکار یا Expose قابل نصب می‌باشند و به دلیل چسب دار بودن به راحتی روی سطح مورد نظرتان قرار خواهند گرفت. از انواع پرفروش عایق‌های صوتی روکار، عایق دکوراتیو است. این محصولات که در رنگ‌ های مختلف به صورت پنل‌های مربع‌شکل و مستطیلی تولید می‌شوند، علاوه بر عایق صوتی، استفاده‌ی تزئینی نیز دارند. با کنار هم چیدن این پنل‌ها، با اشکال دلخواه، می‌توانید طرحی مناسب با دکوراسیون منزل خود روی دیوار ایجاد کنید. این مدل عایق، تاثیر زیادی روی جذب اکو و نرم کردن صدا دارد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق آکوستیک صوتی عایق آکوستیک صوتی, انواع پوشش ضد صدا

آلودگی صوتی یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که می‌تواند مشکلات و چالش‌های متعددی برای افراد در محیط‌های مختلف ایجاد کند. امروزه از مواد و متریال‌های مختلفی می‌توان برای کاهش آلودگی‌های صوتی و جلوگیری از ورود آنها به محیط یا جلوگیری از خروج صوت استفاده کرد که مهم‌ترین آنها شامل یونولیت، پشم سنگ، پشم شیشه، عایق الاستومری، جاذب‌ها، دیفیوزرها، بیس ترپ‌ها و … هستند. برای خرید و انتخاب این عایق‌ها باید به نکاتی همچون شرایط محیط، قیمت محصول، ویژگی‌های محصول، میزان آلودگی‌های صوتی و … توجه شود. اما کاربرد فوم عایق صدا تنها برای جلوگیری از ورود صدا نیست و گاهی مانعی برای خروج صدا می‌شود. در استودیوهای ضبط صدا ، موسیقی و تصویر، اتاق کنفرانس و آمفی‌تئاتر، سالن‌های نمایش و کنسرت، اتاق سرور و غیره برای بهبود کیفیت صدا یا جلوگیری از خروج صدا از فوم آکوستیک استفاده می‌شود. عایق صدا همچنین قابلیت استفاده در میان دیوار ساختمان جهت مهندسی صدا و آکوستیک نمودن و عایق نمودن صدل در منازل مسکونی را دارد.