تولید و توزیع انواع عایق آب بند کننده بتن : عایق رطوبتی کریستالی یک نوع محصول نفوذگر است و وظیفه آن در درجه اول محافظت از المان های زیر زمینی در برابر رطوبت و آب می باشد. این محصول به صورت پودری است که از مواد کریستالی که پایه اصلی آن می باشد، سیمان پرتلند، ماسه کوارتز و ترکیب مواد شیمیایی فعال تولید می شود. مواد کریستالی موجود در این محصول زمانی واکنش می دهند که بتن دارای رطوبت و منافذ باز باشد، بنابراین وجود رطوبت کافی برای عایق بتن بسیار مهم است و درصورت کم بودن رطوبت خاصیت این ماده خنثی خواهد شد. علت واکنش مواد کریستالی با مواد سیمانی ترکیب هیدراتاسیون، کلسیم با آنیون های ضد عفونی کننده و پلی سیلیکات است. محصول این واکنش شیمیایی ایجاد بلور های سوزنی شکل در داخل ساختار بتن است و کریستال های سوزنی شکل، ساختار منافذ را تغییر می دهند و باعث ایجاد پوشش مقاوم در برابر فشار هیدرواستاتیک می شود.

تولید و توزیع انواع عایق آب بند کننده بتن

آب بند کننده بتن دو نوع مایع و پودری را شامل می شوند. محصولات آب بند کننده بتن از بتن و نما در شرایط مختلف در برابر نفوذ آب، رطوبت، حملات شیمیایی یون‌های خورنده، عوامل مخرب جوی و محیطی حفاظت می‌ نمایند و باعث افزایش مقاومت فشاری و نفوذ ناپذیری بتن می‌گردند و دارای مزایای زیر می باشند :

  • آب بندی و نفوذ ناپذیر نمودن ملات ها و بتن های ساخته شده
  • قدرت نفوذ بسیار بالا به داخل بتن
  • تشکیل بافت یکنواخت با بتن
  • محافظت بتن و آرماتور در برابر خوردگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و گازهای جوی
  • قدرت پاک شوندگی راحت مصالح بعد از بارندگی و گرد و خاک
  • نفوذ ناپذیر کردن بتن نسبت به یونهای کلر و سولفات و یونی های مخرب.عایق بندی مخازن بتنی عایق بندی مخازن بتنی, انواع عایق مخزن

همان طور که گفته شد اصلی ترین کاربرد عایق رطوبتی کریستالی آب بندی بتن در برابر نفوذ آب است. این محصول بیشتر در مکان هایی که آب زیاد است کاربرد دارد، مکان هایی که از این نوع عایق استفاده می شود عبارتند از پل ها، سد ها، اسکله، مخازن آب و… .هر کیلوگرم از این ماده به طور متوسط قابلیت واترپروف کردن یک متر مربع را بر روی سطح بتن دارد. بتن نما که به آن بتون اکسپوز هم گفته می شود، در واقع پنل های پیش ساخته ای است که در سایزهای مختلف با رنگ و طرح های گوناگون مانند ساده، شیاردار، بولت دار و طرح چوب با ضخامتی در حدود ۲.۵ تا ۵ سانتی متر تولید می شود و به عنوان نمای بتنی در سازه های مختلف به کار می رود. از آن جایی که روی بتن اکسپوز از متریال دیگری استفاده نمی شود، کیفیت و زیبایی این مدل بتن دارای اهمیت زیادی است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.