عایق کاری سقف کامپوزیت با بهترین پوشش ها : سقف ها از مواد مختلفی ساخته می‌ شوند که هر کدام از انواع سقف ویژگی‌ها و طول عمر خاص خود را دارند. درک ترکیب‌بندی سقف به شما کمک می‌کند تا بهترین متریال سقف خانه خود را بر اساس نیازها و سبک سازه خریداری کنید. یادگیری در مورد انواع مختلف مصالح موجود برای ایجاد انواع سقف می‌تواند اطلاعات مفیدی را به شما ارائه دهد تا بتوانید میزان تحمل بار ناشی از طبقات را تخمین بزنید و سپس با توجه به نیروهای وارده، محیط بیرونی، حوادث طبیعی موجود، مساحت بنا، نوع مصرف بنا و … بهترین نوع سقف را برای سازه خود انتخاب نمایید در ادامه انواع سقف‌ های موجود مورد بررسی قرار گرفته است.

عایق کاری سقف کامپوزیت با بهترین پوشش ها

با افزایش روزافزون جمعیت و نیاز بشر به ساختمان ‌های بیشتر و آپارتمان ‌های بلندتر نیاز به ساخت سقف‌ های با ایمنی بالا و سرعت اجرای بیشتر به وجود آمد، به‌ گونه ‌ای که اکنون سقف ‌ها در انواع و شکل ‌های مختلفی در ساختمان ‌سازی وجود دارند. بسته به تعداد طبقات و نوع ساختمان سقف مورد نظر را انتخاب می ‌کنند تا با این کار ایمنی بیشتری برای افراد حاضر در آن مکان ایجاد شود. سقف ‌ها در انواع فلزی، بتنی و پلی ‌استایرن و غیره ساخته می ‌شوند. در این میان نوعی سقف وجود دارد که ترکیبی از فلز و بتن است که به آن سقف کامپوزیت گفته می ‌شود. سقف بتنی در اصل یک سقف دال بتنی است که برای ساخت سقف مکان‌های حساس و خانه‌ها استفاده می‌شود. سقف بتنی با ریختن بتن در سازه کرکره‌ای که معمولاً از تخته‌ های چوبی ساخته و برای قالب‌گیری بتن استفاده می‌شود، ساخته می‌گردد. سپس دال بتنی در قالبی قرار می‌گیرد که توسط ستون‌های موقت و دائمی در زیر آن نگه داشته می‌شود. ستون‌های موقت از تخته‌های چوبی یا لوله‌های فولادی ساخته شده‌اند و فقط برای نگه‌داشتن وزن دال تا زمان سفت شدن آن استفاده می‌شوند. ساخت سقف دال بتنی بسیار دشوار است و نیاز به آماده‌سازی زیادی دارد. اما قطعا ارزش این همه تلاش را دارند، چرا که علاوه بر استحکام بالا، دائمی هستند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارت سقف عایق حرارت سقف, عایق های حرارتی سقفی

سقف کامپوزیت یک نوع سقف است که از ترکیب متناسب مواد مختلف ساخته می‌شود تا خواص مثبت هر کدام از این مواد در ساختار نهایی ترکیب شوند. این نوع سقف اغلب از دو یا چند لایه تشکیل شده است که هر لایه از مواد مختلفی مانند فلز، چوب، پلیمرها، بتن یا سایر مواد ساختمانی تشکیل شده است. سقف کامپوزیت به دلیل ترکیب خواص مختلف مواد، می‌تواند ویژگی‌های مطلوبی همچون مقاومت، سبکی، انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی را در خود داشته باشد. از این رو، انواع مختلفی از سقف‌های کامپوزیت برای کاربردهای مختلف مانند ساختمان‌ها، انبارها، فضاهای باز و غیره استفاده می‌شوند. همچنین، این نوع سقف معمولاً دارای طراحی زیبا و مدرنی است که به تزیین و زیباسازی فضاها کمک می‌کند.