اجرای عایق صوتی آکوستیک دیوار مشترک در آپارتمان : قابل استفاده برای صداگیری وسایل صنعتی، محفظه توربین ها، پمپ ها، ژنراتورها، کمپرسورها، مکان های عمومی مثل سالن های آمفی تئاتر، کنسرت و سینما، استودیو و اتاق ضبط صدا، سالن جلسات و کنفرانس، چاله و کابین آسانسور، عایق صوتی دیوار مشترک در آپارتمان، عایق صوتی روکار کف. این دست از عایق صوتی آکوستیک با توجه به شکل ظاهری شبیه به شانه تخم مرغ در یک سمت خود، به پنل آکوستیک یا عایق صوتی شانه تخم مرغی معروف می باشند. این پنل ها می توانند طیف وسیعی از صداها با فرکانس های بالا را جذب کرده و از پژواک آن جلوگیری کنند. این نوع از عایق صوتی آکوستیک به دلیل حالت شش وجهی که دارد و در نتیجه سطح مقطع بیشتری که نسبت به حالت دو طرف صاف دارد، جذب فوق العاده ای داشته و بیشتر مواقع به شکل نمایان در پروژه ها و در حالتی که سمت تخم مرغی رو به منبع صوت باشد نصب می شود. اگر در ساختمانی چند طبقه زندگی می کنید که امکان انتقال صدا از کف یا سقف به طبقه دیگر وجود دارد، می توانید از عایق صوتی آکوستیک کف هم کمک بگیرید.

اجرای عایق صوتی آکوستیک دیوار مشترک در آپارتمان

عایق آکوستیک (Acoustic insulation)، در دنیای پر از اصوات امروز جایگاه ویژه ای دارد. از این عایق صوتی به منزله سد محکمی در برابر انواع صداها به کار می‌رود. در واقع این عایق، از انعکاس و انتقال صداها جلوگیری به عمل می آورد. در حال حاضر در بسیاری از ساختمان ها عایق صوتی کار گذاشته شده است. ساختمان های تجاری و مسکونی زیادی از عایق آکوستیک استفاده می کنند. زیرا این عایق صوتی از نیازهای ضروری در بیشتر ساختمان ها، است. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره ۰۹۱۲۱۷۵۴۱۱۰ تماس حاصل نمایید.

عایق حرارتی الاستومری عایق حرارتی الاستومری, پوشش های صوتی فومی

نحوه ی نصب عایق صوتی :

نحوه ی الصاق عایق ها عایق صوتی به دیوار یا سقف توسط چسب پیش سوله که چسبی صورتی رنگ با غلظت بالا و چسبندگی فراوان می باشد. ابتدا توسط قلمو (مشابه قلموی رنگ) چسب را پشت صفحه هایی که قصد نصب آن ها را دارید بزنید و پس از کمی تنفس به دیوار وصل کنید. پس از الصاق عایق به دیوار در صورتی که مایلید ظاهری شبیه دیوار گچی (بدون مشخص شدن عایق ها) داشته باشید، ابتدا باید روی عایق ها به دیوار توری بکشید (مشابه سقف رابیتس) و سپس روی آن را گچ می کنید. در صورتى که در حین نصب عایق صوتی لایه سنگین درزگیرى مناسب انجام شود از ورود رطوبت و آب به لایه هاى زیرین جلوگیرى می کند. وجود لایه سنگین روی نمد ترموفیوز جین باعث افت صوت می شود و از نفوذ آب بتن به داخل الیاف نمد جلوگیری کرده تا جذب صوت نمد ترموفیوز به خوبی عمل نماید. برای نصب در سقف، مانند دیوار ابتدا عایق را روی سقف می چسبانیم و سپس روی آنها کناف می کنیم (کناف فلت که پوشانندگی کامل دارد) و یا از سقف کاذب 60 در 60 استفاده می نماییم. نکته ی دیگر این که چه در سقف و چه روی دیوار، برای ظاهر زیبای آن می توانید از پنل یا تایل های دکوراتیو آکوستیک استفاده کنید که نه تنها تنوع طرح بلکه از تنوع رنگ فراوانی نیز برخوردارند.