انواع مختلف آسفالت حفاظتی مورد استفاده راه سازی : آسفالت‌های حفاظتی برای غیرقابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه‌های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نوع رویه سازی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود به ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است. آسفالت حفاظتی برای غیر قابل نفوذ کردن بستر راه، افزایش مقاومت سایشی و لغزشی آن و نیز بهسازی موقت رویه های موجود آسفالتی و بتنی مورد استفاده قرار می گیرد. آسفالت های حفاظتی به علت سرعت و سهولت اجرا و نیاز محدود بـه ماشین آلات و تجهیزات آسفالتی، در مقایسه با آسفالت گرم، بسیار مقرون به صرفه است.

انواع مختلف آسفالت حفاظتی مورد استفاده راه سازی

روکار (Surface Treatment):آسفالت روکار یکی از روش‌های پایه‌ای آسفالت حفاظتی است. در این روش، یک لایه نسبتاً نازک از مخلوط آسفالت به سطح جاده اعمال می‌شود. این لایه علاوه بر حفاظت از سطح، باعث افزایش مقاومت به فرسودگی و ایجاد سطح جاده مقاومت‌پذیرتر می‌شود. آسفالت روکار به عنوان یک روش اقتصادی برای  مناطق کم ترافیک مورد استفاده قرارگیرد.علاوه بر این به عنوان مرحله اولیه در روش‌های آسفالت حفاظتی پیچیده‌تر مورد استفاده قرار می‌گیرد. سطوح (Microsurfacing):آسفالت سطوح یک نوع آسفالت حفاظتی است . به منظور افزایش مقاومت سطوح جاده‌ای در برابر ترافیک سنگین و آبدهی اجرا می‌شود. این روش شامل مخلوط آسفالت مودیفاید با مواد پلیمری و معدنی می‌باشد.آسفالت سطوح برای حفاظت و تقویت سطوح جاده‌ای با ترافیک متوسط تا سنگین و تغییرات جوی مورد استفاده قرار می‌گیرد.جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

انواع آسفالت حفاظتی انواع آسفالت حفاظتی, بهترین آسفالت پوشش روسازی

تیکه‌تیکه (Chip Seal):آسفالت تیکه‌تیکه یا چیپ‌سیل، یکی از روش‌های پرکاربرد آسفالت حفاظتی است. در این روش، مخلوط روی سطح جاده اعمال شده سپس یک لایه از سنگ‌های خرد شده به آن چسبانده می‌شود. آسفالت تیکه‌تیکه به عنوان یک روش اقتصادی و مؤثر در حفاظت از سطوح جاده‌ای با ترافیک متوسط مورد استفاده قرار می‌گیرد . همچنین برای زیرساخت‌هایی که نیاز به تقویت دارند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. روسفیسینگ (Slurry Seal):آسفالت روسفیسینگ یک نوع آسفالت حفاظتی است . این اسفالت شامل مخلوط آسفالت مودیفاید و مواد معدنی است. این مخلوط به سطح جاده اعمال شده و به عنوان یک لایه نسبتاً نازک و زبر به سطح جاده می‌پیوندد.آسفالت روسفیسینگ به عنوان یک روش کارآمد در حفاظت از سطوح جاده‌ای با ترافیک متوسط به سنگین مورد استفاده قرار می‌گیرد.همچنین به منظور اصلاح خطوط راهنمایی و نشانه‌گذاری جاده‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.