بهترین پوشش رنگی عایق استخر رطوبتی : هدف از عایق بندی استخر، جلوگیری از درز آب میان سیمان، به وجود آمدن ترک و یخ زدگی در اثر سرما زیاد است. استفاده از مواد آب‌بند کننده، چسب آب‌بندی، پودر بندکشی و... نیازمند تجربه و مهارت بوده و باید توسط افراد متخصص انجام شود. عایق بندی یا آب بندی استخرها روش است برای حفظ و نگهداری حجمی از آب در روش های مختلفی مانند کاشی کاری، نانو، چسب کاری، رنگ زدن، شکل میگیرد. یکی از کاربردهای عایق بندی استخرها برای نگهداری و پرورش ماهی ها، و یا منبعی برای ذخیره و نگهداری آب استفاده می شود. انواع مواد عایق بندی رطوبتی استخرها عایق های برپایه پلیمر، عایق های بر پایه اکریلیک، عایق ها بر پایه سیمان پلیمری می باشد.

بهترین پوشش رنگی عایق استخر رطوبتی

رنگ عایق استخر به عنوان یک عایق رطوبتی محسوب میشود که در آن رزین استایون و پایه های سیمان وجود دارد. از جمله فواید رنگ عایق می توان به مقاومت مکانیکی، خاصیت چسبندگی به همراه مواد سیمانی و بتنی، غلظت بالا و پوشش دهی مناسب، پوشاندن درزها و ترک ها و ... اشاره کرد. رنگ ویسکوزیته بدلیل غلظتی که دارد انتخاب خوبی برای عایق استخرها می باشد همپنین چسب بتن پلیمری بدلیل خاصیت چسبندگی ملات جدید به ملات قدیمی، کاهش نفوذپذیری بتن، افزایش مقاومت فشاری بتن در برابر یخ زدگی تاثیر زیادی دارد. یکی از جدیدترین تکنولوژی هایی که برای عایق بندی استفاده می شود، نانو است. این فناوری در تولید عایق استخر به خوبی می تواند در جلوگیری از نفوذ آب به بدنه استخر نقش ایفا کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق پایه حلالی استخر عایق پایه حلالی استخر, عایق آب بندی استخر

رنگ های نانو محصولاتی هستند که برای رنگ آمیزی کف و دیواره استخر می توان به کار برد. البته استفاده از رنگ نانو در مرحله آخر صورت می گیرد. به این معنی که حتما باید با متریال هایی که در بالا برشمردیم، کف و دیواره های استخر را آب بندی کنید. رنگ های نانو در برابر ایجاد جلبک در دیواره استخر نیز کاملا مقاوم هستند. به علاوه این که ماندگاری بسیار زیادی دارند و می توانید تا حدود 10 سال روی کیفیت بالای آن ها حساب کنید. رنگ های نانو چسبندگی سطحی بالایی دارند و قرار گرفتن در تماس دائمی با آب هیچ تاثیر منفی در آن ها ایجاد نمی کند. به علاوه این که هیچ گونه عوارضی برای سلامتی انسان به وجود نمی آورند.