قیمت پوشش نانو در سقف های شیروانی : در واقع سقف یکی از اجزای اصلی و مهم ساختمان است. سقف‌ها معمولا در معرض انواع عوامل و خطرات بیرو نی هستند و باید از استحکام خوبی برخوردار باشند. سقف‌ها در انواع مختلف ساختمان، متفاوت هستند. استحکام این قسمت از ساختمان باید به گونه‌ای باشد که در برابر باد و باران و طوفان و تا حدودی صدا از خود مقاومت خوبی نشان دهد. برای داشتن سقفی مستحکم، علاوه بر داشتن زیر ساخت و اسکلت قوی، باید به خوبی عایق‌کاری شود.

قیمت پوشش نانو در سقف های شیروانی

پوشش نانو باعث می‌شود سقف از هر گونه قارچ و کپک در امان باشد. استفاده کردن از چسب ماستیک در عایق سقف شیروانی برای سقف‌هایی که دارای درز و سوراخ هستند می‌توان با کمک چسب ماستیک که قوی‌ترین چسب شناخته شده است درز و سوراخ را پوشاند، این چسب در برابر حرارت از خود مقاومت نشان می‌دهد. بنابراین برای برطرف کردن درز بین ورق شیروانی بهتری است از این چسب قوی استفاده کنیم. چسب ماستیک با کمک تفنگ‌های مخصوص قابل استفاده است. استفاده کردن از ایزوگام در عایق سقف شیروانی که برخی از سقف‌های شیروانی فلزی دارای پیچ و تاب‌هایی مانند کرکره هستند که به آنها سینوسی می‌گویند برای عایق کردن این سقف‌ها بهترین راه ایزوگام کردن است. استفاده کردن از پشم شیشه در این سقف‌ ها فقط به عنوان عایق حرارتی و صوتی عمل می‌کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق ضد خوردگی سطوح فلزی عایق ضد خوردگی سطوح فلزی, انواع عایق پوششی

اگر سقف های شیروانی فلزی و ایرانیتی دارید که دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شده یا فاصله و درز بینشان بوجود آمده که منجرب به نشتی آب و انتقال حرارت و اتلاف انرژی شده ،حتما باید از عایق رطوبتی و حرارتی استفاده کنید. یکی از بهترین عایق ها  عایق همه کاره است. که بصورت مایع در رنگ بندی های مختلف که براحتی روی انواع سطوح فلزی اعمال می شود. عایق همه کاره بعد از اعمال روی سطح فلزی لایه ای مقاوم دربرابر نفوذ آب و رطوبت ایجاد میکند
و همچنین از انتقال صوت و سروصدا و حرارت و انرژی هم جلوگیری میکند. عایق همه کاره بدلیل چسبندگی بالاش روی سطح فلزی در برابر ضربه و سایش مقاومه و بدلیل انعطاف بینظیرش دچار ترک و شکستگی نمیشود و چون حلالش هم بنزین هست دچار پوستگی هم نمی شود. عایق‌بندی سقف‌های شیروانی با سقف‌ ساختمان‌های آپارتمانی متفاوت است. در مناطقی که باران بسیار می‌بارد و خانه‌ها طبقات کمتری دارند، از سقف‌های شیروانی استفاده می‌کنند. زیرا این سقف‌ها از گالوانیزه ساخته می‌شوند و در برابر زنگ‌زدگی مقاومت خوبی دارند و بعد یک لایه عایق مانند پشم شیشه یا پشم سنگ استفاده می‌کنند تا استحکام بیشتری داشته باشند.