بهترین فوم XPS عایق بندی حرارتی در کرج : فوم XPS نوعی ماده به عنوان پایه عایق سخت است که در استفاده عایق حرارتی xps  کاربرد دارد. ترکیبات اصلی آنها از پلیمر پلی استرین ساخته نشات می‌گیرد. با این حال طی تولید اولیه این عایق از فرآیند قالب‌ریزی استفاده می‌شود و غالبا با هدف متمایز شدن از دیگر انواع فوم با رنگی متفاوت از سایر فوم‌ها در خط تولید قرار گرفته و در بازار عرضه می‌شود. از مزیت‌ های این عایق می‌توان به هدایت گرمایی پایین و مقاومت فشاری بالا و همچنین خاصیت خودخاموشی آن دربرابر آتش و حرارت اشاره کرد، پس به همین دلیل آن را به عنوان عایق حرارتی xps مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

بهترین فوم XPS عایق بندی حرارتی در کرج

فوم عایق XPS نوع خاصی از عایق های حرارتی، صوتی و رطوبتی هستند که با تکنولوژی مدرنی ساخته می شوند. نام این محصول (XPS)، مخفف عبارت Extruded Poly Styrene به معنی پلی استایرن اکسترود شده می باشد. این محصولات که با استقبال بسیار خوبی مواجه شده اند، در ساخت و سازهای ساختمانی، کارگاهی و صنعتی به عنوان عایق، عملکرد فوق العاده ای دارند. در واقع راندمان فوم XPS نسبت به سایر عایق های ساختمانی به شکل قابل توجهی بالاتر است. دارا بودن بافت یکنواخت و عدم وجود حباب در ساختار این فوم ها، باعث شده تا فوم عایق های XPS ضریب انتقال حرارت بسیار پایینی داشته باشند. همچنین این ساختار سبب شده تا این نوع از فوم ها،  در مقابل آب و رطوبت نیز به شکل کامل از خود مقاومت نشان دهد. با توجه به اینکه این محصول تجزیه پذیر است، به آن لقب فوم سبز نیز داده می شود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

پوشش عایق صوتی پوشش عایق صوتی, دیوارپوش فومی صوتی حرارتی

فوم XPS در ساخت بخش های مختلف انواع ساختمان شامل مسکونی، تجاری، اداری و صنعتی (از جمله سردخانه ها) به صورت یک لایه عایق حرارتی کارآمد مورد استفاده قرار می گیرد. فوم های XPS همچون سایر مصالح ساختمانی عایق، به دو شکل زیر کاربرد دارند:

  1. کاربرد در ساخت مصالح پیش ساخته که ویژگیهای عایق در آنها مد نظر است بکار روند. از جمله این مصالح می توان به دو مورد زیر اشاره کرد:
    1. ساندویچ پنل ها
    2. ساندویچ پنل های بتنی
  2. کاربرد مستقیم در اجرای بخش های مختلف سازه که شامل:
    1. ساخت دیوارهای عایق
    2. عایق بندی سقف:
      1. پشت بام (سقف بیرونی): سقف های تخت، بام وارون
      2. سقف داخلی: عایق بندی سقف کاذب
    3. عایق بندی کف
    4. عایق بندی زیرزمین ها: عایق بندی محیط پیرامونی و کف (با وجود رطوبت نسبی بالاتر در زیرزمین ها عایق XPS نسبت به EPS به دلیل ویژگیهای نفوذناپذیری نسبت به رطوبت برتری دارد)
    5. عایق بندی فونداسیون و پی
    6. عاق بندی استخر شنا
    7. عایق بندی سطوح مختلف مانند خیابان ها، خطوط ریل
    8. عایق بندی دیوارهای بیرونی ساختمان، سنگ و آجر
    9. عایق بندی بخش های مختلف سازه های صنعتی مانند سردخانه ها (دیوار و کف و سقف)، انبارها و سوله های صنعتی و کشاورزی.