آب بندی و عایق نمودن کف استخر در تهران کرج : ماهیت استخر، سازه ای برای نگه داری آب می باشد، در صورت عدم حصول این مهم و نشت آب از استخر عملکرد آن با تناقض مواجه می شود. از جهت دیگر نفوذ یا خروج آب و دیگر مایعات از میان اجزای بتنی استخر به خصوص در فصل سرما و یخ بندان باعث ایجاد ترک‌هایی در سطح کار می شود که موجب نشت آب و کاهش طول عمر و دوام استخر و هم چنین آسیب رسانی به سازه های مجاور می شود. اینجاست که موضوع آب بندی استخر مطرح می شود. از این رو، جهت جلوگیری از تمامی آسیب ها و کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری، آب بندی استخر از درجه اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

آب بندی و عایق نمودن کف استخر در تهران کرج

آب بندی و عایق نمودن از جمله مراحل بسیار مهم ساخت استخر می باشد و در این فرآیند باید سطح، کف سازه، جداره ها و لبه های استخر را با دقت و توجه کامل آب گریز نمود. در واقع استخر و دیگر سازه های مشابه آن که آب را در خود جای می دهند باید به صورت ویژه و مخصوص آب گریز شوند و با در نظر گرفتن کارایی و ساخت هر کدام از آنها از مصالح ومواد مختلفی استفاده می شود. کاشی نمودن سطوح داخلی و دیواره های استخر یکی از گزینه های مناسب برای عایق نمودن استخر می باشد که البته با توجه به هزینه زیادی که دارد بیشتر در استخرهای شخصی استفاده می گردد. چنانچه از این محصول برای پوشش استخرها استفاده شود علاوه بر زیبایی  فرآیند تمیزکاری و نظافت آن با راحتی بیشتری انجام می شود. همچنین از دیگر کاربردهای کاشی می توان به استفاده از آن برای قسمت های بیرونی اشاره کرد که در این حالت از رشد باکتری ها و جلبک ها ممانعت می شود. یکی از مهم ترین مراحل برای ساخت استخر و سازه هایی همانند آن که آب زیادی را در درون خود جمع آوری می کنند، عایق بندی و آب بندی آن ها می باشد که طبق کاربرد و ساختار هر یک از آن ها می توان از متریال های خاصی بهره برد و این سازه را آب بندی کرد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

عایق بندی استخر با مواد نانو عایق بندی استخر با مواد نانو, پوشش نانو استخری

در مورد عایق کف استخر، توجه به این نکته بسیار مهم است که هرچه ارتفاع استخر شما بیشتر باشد، برای مقاوم سازی آن و جلوگیری از نفوذ آب باید از عایق آب بندی استخر قوی تری استفاده کنید. به طور مثال، اگر قصد عایق کردن استخر 6 متری و بالاتر را داشته باشید، باید سعی کنید تا از چندین مواد آب بند استخر به طور ترکیبی استفاده کنید تا در گذر زمان، آسیبی به استخر نرسد.