اسپری عایق رطوبتی قیری آب بندی سطوح : عایق قیری حلالی ، عایق رطوبتی قیری مایع غلیظ رنگ قهوه ای تیره با غلظت کم و متشکل شده از دانه های قیری که بعد از خشک شدن به رنگ مشکی می شود و می توان با غلتک و اسپری و قلم مو بر روی سطوح اعمال کرد. عایق قیری حلالی، عایق رطوبتی قیری را جایگزین عایق امولسیونی، عایق جایگزین ایزوگام قیر نیز می توان استفاده کرد و تنها تفاوت آنها در نوع حلالی که استفاده می شود هست. اسپری قیر که به آن اسپری عایق رطوبتی یا اسپری عایق بام نیز میگویند بر روى سطوح فلزى، سیمانى و چوبى قابل استفاده مى باشد. همچنین براى تمامى سطوح در تماس با رطوبت مانند: بدنه کول، لوله هاى فلزى انتقال آب، گلگیر ماشین و محل هایى که امکان نفوذ رطوبت وجود دارد پیشنهاد مى گردد.

اسپری عایق رطوبتی قیری آب بندی سطوح

اسپری های عایق کاربرد های متنوعی دارند و از آن ها به عنوان چسب کف کولر یا قیر کف کولر استفاده می شود. این اسپری ها حتی در خودرو ها هم کاربرد دارد و به عنوان اسپری قیر کف خودرو  استفاده می شود از جمله کاربردهای دیگر این اسپری استفاده از آن در گلگیر و بدنه خودرو می باشد.

کاربرد اسپری عایق رطوبتی شامل موارد ذیل می باشد:

  • عایق سازی لوله های آب و فاضلاب
  • عایق کاری دیوارهایی که در معرض رطوبت و آب قرار دارند
  • عایق کاری کف آشپزخانه و استخرها
  • آب بندی ترک و شکاف ها
  • جلوگیری از زنگ زدگی قطعات فلزی
  • عایق کاری کف کولر. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

اسپری قیر رطوبتی اسپری قیر رطوبتی، انواع پوشش قیری

قیمت مناسب ، کارایی بالا و کیفیت مطلوب این محصول سبب شده تا این اسپری عایق به عنوان یکی از بهترین برندهای این کار شناخته شود. اسپری ایزوگام یکی از محصولاتی است که  میتوان از آن در حال حاضر بعنوان بهترین روش عایق بندی استخر سیمانی، سرویس های بهداشتی، حمام، پشت بام، چاله های اسانسور و... استاده نمود. این محصول دارای عایق رطوبتی نانو است که مقاومت شیمیایی پایداری در برابر انواع تغییرات دما و محیطی دارد. این اسپری رنگ به رنگ قهوه ای تیره مایل به سیاه می باشد و جزء بهترین رزین های صنعتی و مواد عایق می باشد اسپری ایزوگام دارای مقاومت بالایی در برابر انواع ضربه می باشد. اسپری ایزوگام به عنوان یک عایق برای انواع سطوح که دچار سوراخ شده و همچنین قسمت هایی که دچار نشت آب می شود بسیار کاربردی است. در حقیقت این محصول یک عایق کاری کاملا بی دردسر برای انواع سطوح ایجاد می کند و به عنوان یک لایه پوشش محافظ بر روی پشت بام، دیوار، لوله و انواع تاسیسات قرار می گیرد. همچنین از این اسپری در مناطق مرطوب جهت مقابله و پوشش در برابر رطوبت و نم استفاده می شود.