ایزوگام ساده بدون فویل فروش نصب اجرا در کرج : ایزوگام, نام بازرگانی گونه ای عایق ضد آب  آمادهٔ ضد نم و رطوبت برای پوشاندن پشت بام, استخر و مانند آن است. پوششی است برای عایق کردن که برای جلوگیری از رخنه و نفوذ آب به کار می رود, و از فرآورده های نفتی بدست می آیدایزوگام که با تنوع خود همواره بهره مند از کارائیهای متفاوت میباشد با گذر از آزمون های مختلف در آزمایشگاه های کارخانجات تولیدی ضریب مقاومت آن افزایش یافته و آسودگی خاطر مصرف کنندگان را ارتقاء میبخشد جهت سفارش انواع ایزوگام با شرکت گوهر ابنیه پایتخت در ارتباط باشید شماره تماس: 09121754110

ایزوگام ساده بدون فویل فروش نصب اجرا در کرج

هر سازه و ساختمانی در برابر آب و رطوبت حاصل از باران و برف دچار نم زدگی و رطوبت می شود که در قدیم الایام برای جلوگیری از نفوذ نم و رطوبت از قیر و گونی و حتی کاه گِل استفاده می شد ، ولی همانگونه که برای همگان مشهود است ضعف های روش های قدیمی بسیار زیاد و دردسر زا بوده است ، برای پوشاندن نقاط ضعف و این نقایص و برداشتن مراحل داغ نمودن قیر و در برخی موارد عدم وجود گونی مرغوب ، ایزوگام پا در عرصه عایق و عایقکاری نمود .

ایزوگام (عایق رطوبتی) نسبت به روش های قدیمی بسیار ساده ، بهتر و در زمان اجرا خطرات کمتری دارد و همچنین بخاطر روکش آلومینیومی که روی آن وجود دارد (فویل آلومینیومی)در هنگام تردد بر روی ایزوگام ، قیر به کف کفش نمی چسبد ، همچنین روکش فویل ایزوگام اجازه جذب حرارت به سازه نمی دهد ، هر چند فویل ایزوگام بشدت گرم  گردد.

اجزای تشکیل دهنده ی ایزوگام بدون فویل ساده

ایزوگام دلیجان تشکیل شده از دو لایه ی نمدی است که لایه زیرین را الیاف شیشه (تیشو) و لایه رو را منسوجات پلی استر تشکیل می دهد ، این دو لایه بوسیله قیر مذاب اصلاح شده B.P.P و قیر دمیده B.O.F با مواد پلیمری اشباع می گردند که در هنگام بسته بندی و برای جلوگیری از چسبندگی هر طرف ایزوگام ، عایق با مواد پودری و یا فیلم پلاستیکی پوشانده می شود.منسوج پلی استر بکار رفته در ایزوگام دلیجان بعنوان لایه اشباع شونده از قیر مذاب در عایق های رطوبتی پیش ساخته (ایزوگام) استفاده می شود

دلایل استفاده از پودر تالک در تولید ایزوگام ساده بدون فویل و آسفالت

۱- به منظور تثبیت کننده ( ایزوگام ) : از این ماده در شیره اصلی ایزوگام به عنوان یک ماده پایدار کننده و به منظور افزایش ایستایی بودن لایه استفاده می‌گردد.

۲- به عنوان جدا کننده : با توجه به اینکه رولهای ایزوگام قبل از اجرا توسط نصاب ایزوگام در انبارهای شرکت تولید کننده نگهداری می‌شود ذرات این پودر از بهم چسبیدن لایه‌های ایزوگام به دلیل گرمای ایجاد شده در فصل تابستان جلوگیری می‌کند.

۳- برای پایداری (آسفالت):از پودر تالک بعنوان ماده تکمیلی کنار قیر اموسیون به منظور تثبیت آسفالت استفاده می‌گردد که عامل مهمی در افزایش دوام و پایداری در برابر شرایط جوی است. هنگامی که این کانی به مواد آسفالت اضافه می‌شود مانع از تجزیه قیر آن در برابر شرایط جوی نا مناسب می‌شود.

نکته: استفاده از پودر تالک در هنگام تولید ایزوگام واجب می‌باشد اما بایستی با اندازه و دقت خاصی هنگام ترکیب در فرمول بندی شیره اصلی لحاظ گردد .

 همچنین کمبود پودر تالک باعث کاهش پایداری و افزایش میزان نرمی و استفاده زیاد پودر تالک باعث شکنندگی لایه می‌گردد.

مشخصات پودر تالک

پودر تالک مصرفی در صنایع عایق کاری جهت تولید پوشش بام دارای مشخصات زیر می‌باشد.

۱- مش: مشخصه ابعاد دانه بندی پودر تالک می‌باشد اندازه مش تالک مورد استفاده برای پایداری پوشش بام کلی 100 درصد کمتر از 80 مش و یا 40 درصد کمتر از 200 مش می‌باشد.

۲- رنگ و عیار: به طور کلی از تالک روشن و دارای عیار پایین در صنعت تولید ایزوگام استفاده می‌شود.

۳- اش: اش نشانه درصد خلوص پودر تالک می‌باشد و عموما در ایزوگام از پودر تالک با اش پایین (درجه خلوص کم )استفاده می‌گردد.

همچنین به غیر از استفاده در صنایع تولید ایزوگام از پودر تالک در صنایع سد سازی ، رنگ سازی ، لعاب ،ریخته گری ،ساختمان سازی ،سیم و کابل ، خوراک دام و طیور ، لاستیک سازی ،فیلر پلاستیک ، چاه ارت و انواع آجر نسوزها استفاده فراوان می‌شود