عایق بندی  و آببندی استخر توسط ایزوگام  در ایران : عایق استخر نانو پلیمر ، مناسب جهت عایق سازی استخر های نوساز و یا استخر های کهنه در بر دارنده ترک. این محصول محصولی بسیار مناسب در رویارویی با روش های سنتی بوده و مزایای متعددی را در بر دارد. از جمله این مزایا می توان به جلوگیری از شوره زدگی و رشد قارچ و کپک و همچنینی قابلیت کشسانی و ضد ترک بودن اشاره کرد.

عایق بندی  و آببندی استخر توسط ایزوگام  در ایران

محلول نانو پلیمر را با ترکیبی از سیمان و ماسه بادی که به نسبت مساوی با هم ترکیب شده اند به صورت دو غاب یا رنگ روی سطح مورد نظر اجرا نمایید. اگر ماسه بادی در دسترس نبود می توان به جای آن از پودر سنگ الک شده استفاده نمود. متوسط میزان نسبت نانو پلیمر با مخلوط سیمان و ماسه بادی یک به یک می باشد ولی می توان سیمان و ماسه بادی را تا دو برابر افزایش یا به نصف کاهش داد.

2- محلول به دست آمده را مانند رنگ یا دوغاب به وسیله قلم، جاروی پلاستیکی یا غلطک رنگ روی سطح مورد نظر خود اجرا نمایید.

3- زمان گیرایش نانو پلیمر تقریبا سه ساعت بعد از اجرا می باشد و از تردد از روی سطح به مدت دوازده ساعت خودداری شود.

4- نانو پلیمر را می توان با ماده رنگ پلاستیک ترکیب و به صورت رنگی اجرا نمود. ** توجه: به جهت جلوگیری از مشکلات ناشی از تشنگی سیمان پیشنهاد می گردد قبل از اجرای محصول، نانو پلیمر را به نسبت 1 به 4 با آب ترکیب نموده (نانو پلیمر به آب) و روی سطح سیمان کشیده و اجازه دهید خشک شود. در این صورت پس از اجرای دوغاب، آب آن توسط سیمان تشنه جذب نشده و واکنش دوغاب با کیفیت بهتری صورت خواهد گرفت.

ایزوگام استخر آب

ایزوگام استخر اب که با بهترین جنس و کیفیت تولید شده، برای خرید عمده شما مشتریان از طریق این سایت، با قیمت درب کارخانه اعلام می شود. ایزوگام رنگ آبی مخصوص استخر با طرح لانه زنبوری یا شش ضلعی، از پیشنهادات ما خواهد بود. شما اگر چنین ایزوگامی را برای سفارش خود انتخاب کرده باشید، می توانید سفارش آن را به ما ارائه نمایید.یکی از اصلی ترین پروژه هایی که برای عایق کاری رطوبتی وجود دارد، مربوط به استخر آب است که این استخر می تواند کاربری هایی در کشاورزی، تفریحی، دامداری، مرغداری و … داشته باشد.در انتخاب ایزوگام مخصوص استخر، باید دقت زیادی داشت تا یک ایزوگام با بالاترین طول عمر و کیفیت را انتخاب نمود

در فرآیند ساخت استخر ( ساخت جکوزی ) یا هرنوع سازه ای مانند مخازن ذخیره آب  که قرار است حجم بالایی از آب را در درون خود نگه دارند ، یکی از مراحل مهم و بسیار حساس ، آب بندی است. مرحله آب بندی استخر نیازمند تجربه و تخصص ویژه ایست. روشهای سنتی آب بندی امروزه جای خودشون رو به روشهای مدرن آب بندی هم در روش کار و هم در مصالح مورد استفاده جهت آب بندی داده اند.

هنگام ساخت استخر یا هرنوع مخزن آبی ، از ویژگیهای مهم آب بندی با کیفیت میتوان به عمر بالای آن و همچنین ضریب اطمینان بالا در محافظت از سازه در برابر نفوذ آب اشاره کرد.از مصالح اصلی مورد استفاده در آب بندی استخر در روشهای جدید میتوان به چسب و سیمان اشاره کرد. همچنین در موارد بسیار حساس میتوان از عایق فایبرگلاس جهت آب بندی استخر استفاده نمود.

آب بندی استخر با توجه به تجربه تیم آزموده گوهر ابنیه پایتخت استخر ، چالشی بزرگ برای شما نخواهد بود