عایق کاری یخچال های صنعتی بوسیله عایق پلی یورتان در تهران :یخچال صنعتی برای استفاده در آشپزخانه های صنعتی مانند کافی شاپ ها، هتل ها، رستوران ها و فست فود ها بوجود آمده اند. یخچال های صنعتی شادابی مواد غذایی را حفظ می کند و مواد غذایی را مدت زمان طولانی سالم نگه می دارد. یخچال های صنعتی با توجه به ظرفیتشان برای آشپزخانه های بزرگ مناسب هستند و با توجه به نیاز های مختلف آشپزخانه انواع مختلفی دارند. از این رو جهت عایق بندی این یخچال های عظیم از فوم پلی یورتان استفاده میگردد  ماستیک های پلی یورتان محصول شرکت گوهر ابنیه پایتخت نیز نقش بسزایی در این عایق بندی دارند جهت سفارش محصول با این شماره تماس حاصل فرمایید : 09121754110

عایق کاری یخچال های صنعتی بوسیله عایق پلی یورتان در تهران

 تکنولوژی پلی یورتان جای خود را در بخش های مختلف زندگی ما باز کرده است ، از عایق بندی یخچال و ایزولاسیون ساختمان ها گرفته تا کف کفش، از تزئینات داخلی خودرو تا روکش مخازن و لوله ها در همه جا به کاربردهای وسیع پلی یورتان برمی خوریم. تولید محصولات فوق و دهها و صدها محصول دیگر که با استفاده از پلی یورتان تهیه می شوند ، متکی بر یک پایه بسیار ساده است 

ترکیب دو جز با افزودنی ها و کاتالیست های متنوع که با اضافه کردن گاز پف زا ، منجر به تولید فوم پلی یورتان با کاربردهای متفاوت می شود . با تغییر در نوع مواد اولیه مصرفی ، افزودنی ها و نسبت اختلاط آن ها می توان به انواع بی شماری از محصولات پلی یورتان رسید. فوم های پلی یورتان شامل فوم های نرم ، فوم های سخت ، نیمه سخت و اینتگرال اسکین است. فوم های سخت به علت خواص عایق بودن عالی در صنایع سرد کننده ، ساختمان ، حمل و نقل و هوا و فضا استفاده می شوند و مصرف آن ها با توجه به بالا رفتن قیمت انرژی به سرعت در حال افزایش است. فوم پلی یورتان با کاربرد عایق ، با توجه به برتری های کیفی قابل توجه به ویژه در صنعت ساختمان مورد توجه قرار گرفته و پیشرفت های بسیاری نیز در راستای بهبود خواص آن تاکنون صورتگرفته است. فوم عایق پلی یورتان در سالهای گذشته  به دلایل مختلفی نظیر سهولت تولید، وزن کم ، عملکرد بهتر ، عمر طولانی ، عدم جذب آب و عدم لانه گزینی حشرات و حیوانات موذی به تدریج جایگزین سایر عایق ها شده است.فوم پلی یورتان پاششی متشکل از دو جزء به نام های ایزوسیانات و پلیول است. ایزوسیانات و پولیول در ماشین تولید فوم ، در دمای مناسب ادغام شده و پس از 5 تا 7 ثانیه پف کرده و به شکل فوم فشرده ، منسجم و یکپارچه به ضخامت دلخواه (وابسته به میزان ماده پلی یورتان پاشیده شده) در می آید. از این نوع فوم می توان در  سیستم های عایق کاری صوت و دما به منظور تشکیل یک سطح بدون درز و یکپارچه استفاده کرد

مهمترین ویژگیهای پلی یورتان در زمینه عایق‌ کاری

روشهای متنوع در اجرا: تزریق فوم، اسپری و قطعات پیش ساخته.

دانسیتههای متنوع پلی یورتان: دانسیته ۲۵ الی ۱۲۰۰ کیلوگرم، که دانسیته مورد استفاده در پخش عایقها بین ۳۰ تا ۶۰ کیلو متر بر متر مکعب است.

دوام در مقابل عوامل جوی نامحدود است.

عدم جذب آب و رطوبت: پلی یورتان خصوصاً در بخشهای که مساله جذب رطوبت در آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است. با میزان جذب رطوبت بسیار کم آن هم صرفاً در سطح خارجی سلولهای مربوط به عنوان بهترین عایق شناخته شده است .

خواص

 خود خاموش شوند: پلی یورتان به عنوان یک ماده شیمیایی در مقابل آتش آسیب پذیر است ولی خود سوز نبوده و در صورت قطع منشاء آتش سوزی، خودبه خود خاموش میشود، با افزودن مواد مخصوص میتوان از اشتعال آن نیز جلوگیری نمود.

مقاوم در برابر محیطهای اسیدی رقیق.

عدم امکان رشد میکروارگانیزم و باکتریها در عایق پلی یورتان.

تأمین عایق صوتی بکارگیری پانل پلی یورتان با ضخامت حدوداً ۱۰ سانتی متر اختلاف شدت صدا در دو طرف پانل حدود ۳۰ دسی بل است. این مقدار ۲ برابر فوم پلی استایرن و ۴ برابر بیشتر از دیوار آجری به همان ضخامت بوده و در صورت نیاز به درجات بالاتر تخفیف صدا، میتوان از پانل پورتان به صورت دوجداره استفاده نمود.

تولید آسان و ارزان سازههای ایزوله.

خواص مکانیکی بسیار عالی: مهمترین خواص مکانیکی عبارتند از مقاومت فشاری و خمشی جهت آزمایش مقاومت فشاری نمونه اسفنج را بین دو صفحه صاف و موازی فشرده میشود و نیروی وارده در تغییر شکلهای نسبی مختلف و حداکثر ۱۰ % اندازه گیری میشود. مقاومت فشاری شدیداً تابع وزن مخصوص است.