اجرا ایزوگام ساختمان و آسفالت خیابان در دولت آبادکرج:نکته ای که باید به آن توجه شود اول از همه بار گیری ونوع چیدن ایزوگام در وسایل نقلیه می باشد که بسیار مهم بوده و اگر بارگیری به طورغیر اصولی انجام گیرد باعث وارد امدن ضرر و زیان به تولید کننده وخریدار میگردد ، پس جهت جلوگیری از این خسارت می بایست در هنگام بارگیری دقت کرد که کف کامیون یا وسیله نقلیه صاف باشد وبدون بر امدگی وفرو رفتگی باشد و در رولهای ایزوگام بصورت خیلی فشرده بدون هیچ فاصله ای در کنار هم بارگیری شوند و قسمت انتهای بار رولها باید بوسیله یک طناب یا ایزوگامهای درجه ٢ محکم بشوند تا در طول مدت مسیر جابجایی صورت نگیرد، در صورتی که به این موارد توجه نشود رولهای ایزوگام روی هم ریخته می شوند و کتابی شده و غیر قابل استفاده میگردند.
 

نحوه حمل و انبار کردن ایزوگام


۱- رول های ایزوگام را باید به صورت عمودی در جهت فلش روی آن و در مکانی سرپوشیده با درجه حرارت ۵ تا ۳۰ درجه سانتیگراد نگهداری شود .
۲- اگر که انبار کردن به شکل فوق میسر نباشد باید رول ها را بر روی پالت قرار داد و با فیلم رنگی پلی اتیلن آنها را پوشاند.
۳-این نکته را در نظر بگیرید که رول های عایق افقی بر روی هم ریخته نشوند وحتما بصورت عمودی انبار شود.
۴-توصیه می شود حداکثر زمانی که برای نگهداری عایق در انبار انجام می شود ۶ ماه در نظر گرفته شود نه بیشتر.
ایزوگام ارزان قیمت
امروزه بسیاری از کارخانه ها مشغول به تولید ایزوگام می باشند که هر کدام از این ها دارای ملاک های کیفیت و مشخصاتی می باشند که تعیین کننده ی قیمت ایزوگام بوده و بازار فروششان نسبت به همین ملاک ها متفاوت می باشد. 
کیفیت ایزوگام ارزان
همان طور که در بالا گفتیم کیفیت مواد اولیه ی مصرفی در تولید، تعیین کننده ی کیفیت ایزوگام می باشد. ایزوگام های ارزان قیمت نیز دارای کیفیت مطلوبی می باشند و تفاوت عمده ی آن ها با ایزوگام های با کیفیت در نوع قیر مصرفی و تیشو ی آن ها می باشد. ایزوگام تشکیل شده از دو لایه قیر و یک لایه تیشو می باشد که در دو نوع معمول با روکش ساده و آلومینیومی تولید می شود.
روکش ساده یا پودری ایزوگام ،کمی ارزان تر از ایزوگام با روکش آلومینیومی می باشد.
عمر ایزوگام ارزان قیمت چقدر است؟
جهت پاسخ به این سوال خب به نسبت هر چه ایزوگام قیمت پایین تری داشته باشد به هر حال از مزایای پایین تری نیز برخوردار خواهد بود، البته نه چندان زیاد. عمر ایزوگام به طور متوسط ۱۰ سال می باشد که بسته به نگهداری از آن حتی به ۱۲ سال هم خواهد رسید. در نگهداری ایزوگام به مواردی چون سوراخ شدن ایزوگام توجه کنید که در صورت ضربه خوردن قبل از خیس شدن سطح ، ایزوگام را ترمیم کنید تا نم به زیر ایزوگام و در نهایت به داخل ساختمان نفوذ نکند.
عمر مفید برای ایزوگام ارزان حدود ۷-۸ سال خواهد بود زیرا احتمال ترک خوردن ایزوگام در سرما کمی بیشتر می باشد.