ایزوگام چیست و کارایی آن در پشت بام: ایزوگام نوعی پوشش مقاوم از قیر و الیاف های مختلف مصنوعی می‌باشد که به وسیله حرارت به سطح مورد نظر چسبانده می‌شود. ایزوگام پوشش بسیار مقاومی برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت است که معمولا عمر آن حدود ۱۰ سال می‌باشد. همچنین امروزه در بیشتر ساختمان‌ها در مرحلهٔ پی و فونداسیون و در ایزولاسیون دیوارها، سرویس‌ها و پشت بام، ایزولاسیون یک لایه عایق رطوبتی صورت می‌گیرد و تا ۴۰ سال پیش عایق بندی رطوبت ساختمان‌ها که به صورت سنتی با استفاده از قیر و آسفالت انجام می گرفت و مقاومت بسیار خوبی را نداشتند. امروزه با پیدایش عایق های مختلف ایزوگام جای خود را به این عایق های مقاوم و بادوام دادند.

ایزوگام پشت بام

ایزوگام چیست و کارایی آن در پشت بام

اجرای ایزوگام پشت بام:اجرای ایزوگام پشت بام که اولین مهمترین قسمت ساختمان برای حفاظت از بنا دربرابر بارندگی و افزایش استحکام بنا میباشد.البته همانطور که میدانید موارد دیگری از قبیل استحکام سازه و زیرسازی و شیب بندی و لوله کشی پشت بام هم به اندازه عایق کاری رطوبتی در سالم نگهداشتن پشت بام نقش دارند.ازاین رو بهترست پیش از اینکه بدنبال بهترین برند ایزوگام باشیم ،زیرسازی و استحکامات پشت بام را بررسی کرده و درصورت نیاز به تعمیر و اصلاح , نقاط ضعف احتمالی را پوشانده تاپس نصب ایزوگام باعث خرابی ایزوگام نشود.

اجرای ایزوگام و یا عایق رطوبتی پشت بام سبب جلوگیری از بسیار عوامل مخرب تاثیرگذار بر روی ساختمان می شود. ایزوگام های در انواع مختلف با قیمت های متفاوت توسط نمایندگی ها در سطح تهران و سراسر ایران عرضه می شوند و شما نیز می توانید با توجه به نوع مصرف و بودجه خود بهترین ایزوگام را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما ایزوگام بام گستر دلیجان می باشد. در هر صورت بعد از اجرا و با گذشت سالهای طولانی بعد از نصب می توانید ترمیم ایزوگام پشت بام را نیز انجام دهید.

ایزوگام بام

ایزوگام چیست و کارایی آن در پشت بام

رعایت اصول در ایزوگام پشت بام: 1: در صورت شرایط بد جوی مانند باران یا برف اجرای عایق رطوبتی را انجام ندهید. 2: در صورت وجود سطح زنگ زده , گردو غبار , خزه , نفت … حتما برطرف شود. 3: مواقعی که هوا سرد است از اجرای عایق بام جلوگیری شود. 4: بهتر است از عایق هایی با سطح روکش آلومینیوم هستند استفاده شده تا از تابش نور شدید آفتاب جلوگیری کنند. 5: تمام گوشه هایی که زاویه ۹۰ درجه دارند توسط سیمان تا حدودی پر شوند. 6: در صورت وجود سنگ ریز بر روی سطح توسط کاردک برداشته شود.

بهترین نوع ایزوگام: ایزوگام نوعی قیر پلیمری است که برای عایق کاری در ساختمان استفاده می شود. در صنعت ساخت و ساز از انواع عایق های رطوبتی و ایزوگام به وفور استفاده می شود. در فضای داخل از انواع ایزوگام برای عایق بندی کف آشپزخانه، کف و دیوارهای سرویس بهداشتی، حمام و توالت استفاده می شود. در کف سازی زیرزمین های مسکونی نیز اغلب لایه ای از بهترین نوع ایزوگام کار می شود. این عایق جهت جلوگیری از نم به واحد زیرین است. اما بیشترین کاربری ایزوگام در عایق کاری پشت بام ساختمان است. همه پشت بام ها در ساختمانی های مسکونی، تجاری و اداری نیاز به عایق کاری بام دارند. حتی سقف کارگاه ها و واحدهای صنفی نیز باید عایق بندی شود.

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد.

شماره تماس:09121754110