آب بندی ساختمان های سیمانی توسط واترسیلs500 : آب بندی نمای ساختمان معمولا از چند بخش تشکیل می شود . در این نوع از  نماها معمولا آجر و سنگ را ترکیبی کار می کنند و چون بین آن ها درزهایی هست ک آب از آن ورود می کند باعث ترک خوردن و باد کردن گچ و کاغذ دیواری داخلی ساختمان می شود که هزینه های بسیار بالایی برای مالک به همراه دارد شرکت گوهر ابنیه پایتخت با تولید عایق نانو واترسیل گامی نوین به جلو نهاده است جهت کسب اطلاعات بیشتر با این شماره تماس بگیرید: 09121754110

آب ندی ساختمان های سیمانی توسط واترسیلs500

در بسیاری از موارد آب از نمای خارجی ساختمان که از جنس سنگ یا سیمان و یا آجر است ، به داخل ساختمان نفوذ می کند.در نماهای سنگی مخصوصا سنگ تراورتن و یا مرمریت که درصد جذب آب بالایی دارند در هنگام بارندگی و جذب آب باران آن را به سمت داخل هدایت می کنند و موجب نم و رطوبت بر روی دیوارها می شود.بهترین راهکار برای آب بندی نمای ساختمان  در این موارد استفاده از نانو ضد آب بر روی سنگ نما است.

آب ندی ساختمان های سیمانی توسط واترسیلs500

در ساختمان های با نمای سیمانی مانند نمای سنگ دلیل نفوذ آب می تواند جذب آب باران و رطوبت باشد و یا به علت ترک هایی که بر روی سیمان ایجاد شده است . در این موارد اقدام به پر کردن ترک های سیمان می کنیم و در صورت لزوم بر روی آن نانو ضد آب اجرا می شود و نما را آب بندی می کنیم. در نماهای آجری ممکن است در طی سال های زیاد بند کشی های بین آجر ها از بین رفته و یا در اثر ضربه و یا تخریب بند ها آب بندی نمای ساختمان از بین رفته باشد که عامل بسیار مهمی در نفوذ آب است.این نوع نماها باید در همان ابتدا از چسب های ضد آب پوشانده شود ولی متاسفانه اکثر سازنده ها این کار را نمی کنند و خسارت حاصل از آن کمر شکن است .در هر سه مورد این نماها چسب های ترکیبی بهترین گزینه برای آب بندی و ضد  آب کردن آن می باشد.

یکی دیگر از قسمت های ساختمان که آب از طریق آن به داخل ساختمان نفوذ می کند پنجره ها هستند . در مواقع بارندگی آب باران از طریق پنجره ها به داخل ساختمان نفوذ می کند. نفوذ آب به داخل ساختمان مشکلاتی مانند خیس شدن گچ دیوار ها ، کاغذ دیواری ها ، خیس شدن فرش ها ، پرده ها و ... را به همراه دارد .بهترین راه برای حل این مشکل آب بندی نمای ساختمان است .
ویژگی های آب بندی کردن نمای ساختمان

    جلوگیری از نفوذ آب باران و رطوبت
    جلوگیری از نفوذ سرما و همچنین گرما در فصول مختلف به داخل ساختمان
    جلوگیری از شوره زدگی نما
    جلوگیری از آلودگی نما
    چسب مورد استفاده در آب بندی نمای ساختمان

پلی یورتان
    یکی از چسب هایی که مقاومت بسیار بالایی در برابر رطوبت دارد و قابلیت رنگ خوری بسیار خوبی دارد ، چسب پلی یورتان است
    از چسب هایی که برای چسباندن قطعات شیشه استفاده می شود و برای چسباندن کاشی، آلومینیوم و سرامیک هم کاربرد دارد، چسب سیلیکون است .
    چسب های سیلیکون ویژگی های زیادی دارند که می توان به مقاومت در برابر فشار، انعطاف پذیری، مناسب برای آببند کردن نما ساختمان و همچنین جلوگیری از رشد گیاهان گوناگونی همچون قارچ ها و کپک اشاره کرد.
    برای پر کردن درزهای بین درب و پنجره ها، چارچوب، ترک ایجاد شده در دیوارهای گچی، از چسب اکریلیک برای آببندی نما استفاده می شود. البته از این نوع چسب در سطوحی همچون شیشه ای، چوبی و فلز هم استفاده میشود.
    از ویژگی های چسب های اکریلیک می توان به بدون بو بودن، خشک شدن سریع، مقاومت در برابر اشعه یو وی و همچنین انعطاف پذیری بالا اشاره کرد .