فروش انواع قیر های نفتی در ماهدشت کرج: قیرهای نفتی:قیر نفتی در پالایشگاه از تقطیر نفت خام بدست می‌آید. در داخل ستون از پایین به بالا جریان بخار آب سوپرهیت عبور داده می‌شود. در نتیجه، جریان بخار آب سبب جداسازی مواد فرار سبک شده و از بالای برج خارج و در ستونهای دیگر جدا می‌گردد. مواد غیر فرار که قسمت اعظم آنرا قیر تشکیل می‌دهد از انتهای ستون خارج می شود. این باقیمانده یا ته مانده برج خلاء بعنوان خوراک درساخت 20 نوع قیر با گریدهای مختلف به کار می‌رود و گرانروی ته مانده برج به نوع نفت خام، دما و فشار برج خلاء در هنگام فرآیند بستگی دارد. همچنین با توجه به نوع نفت خام می‌توان ستون را طوری طراحی کرد که قیرهای با گریدهای مختلف بدست آید. اگرچه می‌توان قیر بدست آمده از برج خلاء را بطور مستقیم استفاده کرد، اما در پاره ای اوقات قیر بدست آمده از خواص فیزیکی مناسب برخوردار نبوده و باید بر روی آن اصلاحاتی انجام می‌شود که عمده‌ترین آن دمیدن هوا در قیر می‌باشد که در زیر به شرح آن می‌پردازیم.

عایق قیری

 فروش انواع قیر های نفتی در ماهدشت کرج 

قیرابه‌ها یا امولسیونهای قیری:امولسیون یک مخلوط دو فازی از دو مایع مخلوط نشدنی می‌باشد که فاز داخلی به صورت ذرات ریز در داخل فاز خارجی پراکنده می‌باشد. قطر ذرات در امولسیون بین 1/0 تا 5 میکرون می‌باشد لذا قطر ذرات از حالتهای محلول حقیقی و کلوئیدی بزرگتر می‌باشد. بدون استفاده از موادی به نام امولسیونساز (emulsifier)، این تعلیق با ثبات نبوده و دو مایع مخلوط نشدنی (مثل آب و روغن) به سرعت از یکدیگر جدا شده و دو فاز مجزا را تشکیل خواهند داد. علت این مسئله آن است که به خاطر افزایش سطح تماس دو فاز و در نتیجه افزایش انرژی بین سطحی، سیستم حالت ناپایدار داشته و با جدایی دو فاز سیستم به حالت با ثبات می‌رسد.امولسیونهای قیر در راهسازی در مواردی مانند تهیه آسفالت سرد، آسفالت سطحی، تک کت، اسلاری کت و غیره مصرف داشته و علاوه بر آن کاربردهایی مانند استفاده بعنوان مالچ در تثبیت شنهای روان، پوشش های حفاظتی مخازن و عایق کاری بام دارند.

عایق قیری

 فروش انواع قیر های نفتی در ماهدشت کرج

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس:09121754110

کاربرد:قیر معمولاً در دو حوزه راه‌سازی و عایق‌کاری به کار می‌رود. حدوداً ۹۰ درصد از قیر تولیدی، در حوزه راهسازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مصارف عایق‌کاری، تنها ۱۰ درصد از مصرف قیر را به خود اختصاص می‌دهد.

انواع قیر،بطور کلی قیر ها را می توان به سه دسته اصلی تقسیم بندی نمود :1:قیر های طبیعی 2: قیر های قطرانی 3:قیر های نفتی