فروش انواع ایزوگام و قیرگونی در  اسلام آباد کرج:ایزوگام چیست؟ایزوگام پوششی ضد آب و رطوبت است که با بهره‌گیری از قیر اصلاح شده با افزودنی‌های پلیمری تولید می‌شود. در واقع، مقاومت قیر در برابر دماهای بالا و پایین با استفاده از این افزودنی‌های پلیمری بهبود می‌یابد و فرآورده‌ای مناسب برای عایق‌بندی رطوبتی در محیط‌های گرم و سرد بدست می‌آید. در فرآیند تولید ایزوگام، بافته‌ای از الیاف شیشه و مواد پلی‌استر به قیر اصلاح شده آغشته می‌گردد. این بافته میان دو لایه از جنس پلی‌اتیلن، فویل آلومینیوم یا پودر معدنی قرار گرفته و فشرده می‌شود. بدین ترتیب، پوششی سبک و مقاوم بدست می‌آید که به تنهایی می‌تواند نقش یک عایق رطوبتی کامل را ایفا نماید.

عایق قیر و ایزوگام

فروش انواع ایزوگام و قیرگونی در  اسلام آباد کرج

تقسیم بندی ایزوگام بر اساس پوشش آلومینیمی روی آن: ایزوگام با روکش آلومینیم: با توجه به روکش آلومینیمی، این نوع ایزوگام در جاهایی که در تابش نور مستقیم آفتاب است کاربرد زیادی دارد.ایزوگام بدون روکش آلومینیم: این نوع ایزوگام بیشتر جهت عایق کاری سرویس‌های بهداشتی، پی و... به کار می‌رود

شرکت گوهر ابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی میباشد:شماره تماس کارشناس فنی:09121754110

قیرگونی چیست؟قیرگونی نوعی ورقه سنگین است که در ساخت و ساز از آن استفاده می‌شود. این ورقه‌ها با آغشته کردن نوعی کاغذ، فایبرگلاس حصیری و گونی به قیر ساخته می‌شوند. با این ترکیب، ماده‌ای ضدآب تولید می‌شود که اصولاً از آن برای پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود.

قیرگونی تقریباً مانند ایزوگام است با این تفاوت که در قیرگونی از آسفالت استفاده نمی‌شود، در صورتی که در ساخت ایزوگام از آسفالت استفاده می‌شود. با وجود این تفاوت، از این دو محصول به یک هدف استفاده می‌شود و گاها از این دو به جای یکدیگر استفاده می‌کنند و تفاوتی برای آن‌ها قائل نمی‌شوند.

از قیرگونی قرن‌هاست که در ساخت و ساز استفاده می‌شود. در اصل از پارچه‌ها و لباس‌های کهنه برای ساخت قیرگونی استفاده می‌شد، اما امروزه از کاغذها و محصولات بازیافتی( به طور معمول از مقوا استفاده می‌شود) و خاک اره برای ساخت قیرگونی استفاده می‌شود.

عایق ایزوگام و قیر

فروش انواع ایزوگام و قیرگونی در  اسلام آباد کرج

انواع قیرگونی:رایج‌ترین نوع قیرگونی، قیرگونی ۱۵ نام دارد. این قیرگونی وزنی حدود ۱۵ پوند در هر مربع دارد. این نوع قیرگونی بیشتر زمانی تولید می‌شد که بحران نفت، تا این حد جدی نبود. اکنون از آسفالت برای مصرف کمتر مواد نفتی در ساخت قیرگونی استفاده می‌شود.

دیگر قیرگونی ۱۵ تنها یک نام است و وزن این نوع قیرگونی بین هفت و نیم پوند تا دوازده و نیم پوند متفاوت است و این وزن با توجه به شرکت سازنده و برخی استانداردها متفاوت است. نوع دیگری از قیرگونی وجود دارد که قیرگونی ۳۰ نامیده می‌شود. وزن این قیرگونی در هر مربع بین شانزده تا بیست و هفت پوند است.