پرایمر زیرسازی ایزوگام در کرج و تهران:تعریفی از پرایمر ایزوگام: پرایمر ایزوگام مخلوطی از قیر و پودرهای معدنی می باشد که حالتی مایع دارد و کاربرد آن به این صورت است که یا به صورت خالص و یا با ترکیب با آب یا بنزین استفاده می شود.از پرایمر ایزوگام جهت زیرسازی قبل از اجرای ایزوگام برای افزایش کیفیت ایزوگام کاری استفاده می شود.پرایمرهای قدیمی تنها امکان ترکیب با بنزین را داشتند که امروزه در پرایمرهای جدید امکان ترکیب آن با آب نیز وجود دارد.

پرایمر زیرسازی ایزوگام

پرایمر زیرسازی ایزوگام در کرج و تهران

تعریفی از پرایمر ایزوگام: پرایمر ایزوگام مخلوطی از قیر و پودرهای معدنی می باشد که حالتی مایع دارد و کاربرد آن به این صورت است که یا به صورت خالص و یا با ترکیب با آب یا بنزین استفاده می شود.از پرایمر ایزوگام جهت زیرسازی قبل از اجرای ایزوگام برای افزایش کیفیت ایزوگام کاری استفاده می شود.پرایمرهای قدیمی تنها امکان ترکیب با بنزین را داشتند که امروزه در پرایمرهای جدید امکان ترکیب آن با آب نیز وجود دارد که همین مساله خطر کار کردن با آن را تا حدود زیادی کاهش داده است.باید به این نکته توجه کرد که پرایمر بعد از خشک شدن شدیدا خشک شده و پاک کردن آن سخت است، پس باید از تماس آن با دست و اعضای بدن خودداری کرد.
شرکت گوهرابنیه پایتخت آماده خدمت رسانی و ارائه خدمات خود به شما هموطنان گرامی میباشد،شماره تماس کارشناس فنی شرکت:09121754110
پرایمر ایزوگام کاربردهای فراوانی دارد که از جمله آن می توان به موارد زیر اشاره کرد: برای عایق کاری جاهای مختلفی مثل دیوارها، سرویس های بهداشتی، پی ساختمان ها، انبارها، کانال ها، باغچه های پشت بام ها، پارکینگ ها، تونل ها و پل ها، گلخانه ها و دامداری ها،باند فرودگاه ها، ... به کار می روند.از ترکیب پرایمر با ماسه در مواقع ضروری به جای آسفالت سرد استفاده می شود.

زیرسازی ایزوگام

پرایمر زیرسازی ایزوگام در کرج و تهران

عایق رطوبتی پلیمری چگونه در سطوح مختلف اجرا می شود؟انواع مختلف عایق رطوبتی پلیمری در سطوح مختلفی اجرا می شوند که برای اجرای عایق رطوبتی پلیمری در هر سطح، باید موارد منحصر به فرد مخصوص آن سطح انجام پذیرد.دو لایه نازک به وسیله قلمو یا غلتک زیر کار با عایق رطوبتی پلیمری آغشته گردد و همزمان قبل از خشک شدن، الیاف اتو میشود. بعداز اتمام مرحله اول لایه دوم بدون استفاده از الیاف روی عایق، به تنهایی روی کل سطح مجدد اعمال میشود. در مرحله نهایی در صورت نیاز لکه گیری بستن کفپوش ها یا کفخواب ها یا آبراه ها انجام شود.
مراحل اجرای عایق در سطوح بتنی و موزاییک: 1. زیرسازی، درمواردی که سطح کار بتن مربوط به سازه های نو ساز باشد نیاز به شستشو با واترجت نمیباشد و صرفا با جارو زدن، خاک و کثیفی ها را جمع آوری کرده ولی چنانچه سطح کاربه عنوان مثال موزاییک قدیمی باشد و از حالت آب بندی خارج شده باشد و در صورتی که نتوان با آب و جارو جرم و کثیفی ها را جدا کرد شرکت ویستا با کمک واترجت کل سطوح را شسته و عاری از هرگونه کثیفی گرد و غبار و چربی مینماید. 2:اعمال پرایمر:بعد از خشک شدن کامل سطح پرایمر نفوذگر به وسیله غلتک و قلمو یا دستگاه ایرلس درکل سطح اعمال میگردد. 3: اجرای عایق رطوبتی پلیمری با الیاف:ابتدا لایه نازک به وسیله قلمو یا غلتک زیر کار با عایق رطوبتی پلیمری آغشته گردد و همزمان قبل از خشک شدن، الیاف اتو میشود. بعداز اتمام مرحله اول لایه دوم بدون استفاده از الیاف روی عایق، به تنهایی روی کل سطح مجدد اعمال میشود. در مرحله نهایی در صورت نیاز لکه گیری بستن کفپوش ها یا کفخواب ها یا آبراه ها انجام شود. 4. تست آب و تحویل پروژه:سطوح مورد نظر در صورتی که مانند شیروانی، شیب زیاد نداشته باشند و امکان تست آب وجود داشته باشد، به اندازه مورد نیاز در سطح مورد نظر آب پر کرده وبعد از 24ساعت تست، در صورت عدم مشکل آب دهی، آب تخلیه و پروژه تحویل کارفرما می گردد.