درزگیری با ماستیک کناف ساختمان در کرج : ماستیک کاری یکی از عملیات مهم در نصب و اجرای کناف است. استفاده از ماستیک ها باعث می شود که کناف مورد نظر کیفیت، زیبایی و مقاومت بهتری داشته باشد. این عمل بعد از درزگیری و قبل از رنگ کاری کناف انجام می گیرد.

درزگیری با ماستیک کناف ساختمان در کرج

در ماستیک کناف در کیسه های 20 کیلوگرمی به بازار عرضه می گردد و توصیه می شود در سیستم کناف برای  اینکه عملیات نقاشی بدون مشکل انجام شود، پس از درزگیری استفاده شود تا رنگ سطح یک دست و یک نواخت گردد. پودر ماستیک کناف پس از اختلاط مناسب با آب آماده اجرا بر روی سطح پانل های نصب شده می باشد و سبب می گردد جذب رنگ در تمام نقاط سطح سقف و دیوار کناف یکسان گردد و پس از نقاشی سایه روی سطح به چشم نخورد. امروز بیشتر نقاش ها از بتونه درزگیر به عنوان بتونه ماستیک هم به جای ماستیک استفاده می کنند که کار درستی نیست چون فرمول شیمیایی بتونه درزگیر با بتونه ماستیک کلا فرق می کند و توصیه می شود از بتونه ماستیک استفاده شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این مورد، می توانید با شرکت گوهر ابنیه پایتخت همراه باشید.

چسب ماستیک کناف چسب ماستیک کناف, ماستیک درزگیر

پس از انجام بتونه کاری کامل، کلیه سطوح باید سمباده شود. از سمباده نیمه نرم استفاده کنید و کل سطح را یکنواخت کنید. حواستان به درزها باشد محل اتصال پنل ها صاف نمیشود. (به علت اینکه شما روی آنها تور یا تیپ گذاشته اید) وظیفه شما ایجاد موجی نرم در محل اتصال ها است تا پس از نقاشی مشخص نباشد. در مرحله آخر شروع به آستر زدن کناف می کنیم و کلیه سطح را با رنگ آستر می پوشانیم. معمولا پس از آستر کردن رنگ نیز یک یا دو مرحله لکه گیری انجام می شود. شما می توانید لکه گیری را با بتونه درزگیری یا بتونه نقاشی کناف انجام دهید. پس از یک لایه آستر معمولا چسبندگی بتونه به کار کم کم میشود، بنابراین توصیه می گردد از بتونه نقاشی کناف استفاده کنید، که مخصوص همین مرحله کار است. بسیاری از رنگ کارها و نقاشان ساختمان، از بتونه همه کاره یا بتونه پلاستیک یا بتونه روغنی در این مرحله استفاده می کنند. از بتونه ماستیک کناف به خاطر نرم‌تر بودن و قالب پذیر تر و سنباده راحت‌تر به عنوان لایه دوم بتونه استفاده می‌شود. این دو مرحله‌ای بودن بتونه کاری و درزگیری کناف به این خاطر است که بتونه کناف زمانی که عمق سوراخ و شکاف ما بیشتر از ۳ میلی‌متر باشد فروکش می‌کند و ما باید در دو مرحله بتونه کاری را انجام بدیم. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.