تعمیر و ترمیم آسفالت پشت بام با ماستیک سرد اجرا : از کاربردهای چسب های ماستیک سرد اجرا می توان به تعمیر سقف و پشت بام های آسفالت، قیرگونی، بتنی اشاره کرد. این محصول به صورت مایع می باشد که پس از اجرا و گذشت مدت زمانی سخت می شود که به این نوع چسب، ماستیک قیری هم گفته می شود. لکه گیری در محل ترک ها را می توان نوعی درزگیری نامید. در این روش محل ترک بوسیله دستگاه های خاص باز شده و سپس با استفاده از مواد خاصی که معمولاً عاری از سنگدانه هستند پر می شود.

تعمیر و ترمیم آسفالت پشت بام با ماستیک سرد اجرا

این روش معمول نگهداری می تواند از خرابی روکش جاده از طریق محدود کردن نفوذ آب های سطحی در لایه های BASE و SUBBASE جلوگیری کند. به طور معمول بر روی ترک های غیر فعال (non-working) و ترک هایی اعمال می شود که برای آب بندی مناسب نمی باشند. ترک های غیرفعال ترک هایی می باشند که در نتیجه تغییرات دمایی و یا بار ترافیکی، ‌حرکت و جابجایی افقی و یا عمودی نسبتا کمی دارند. ترک های غیر فعال نوعا دارای حرکت افقی و یا عمودی کمتر از 2.5 mm می باشند بدین ترتیب از آسیب بیشتر راه جلوگیری می گردد. همچنین به نگهداری ظرفیت ساختاری روسازی کمک کرده و فرسایش روکش را در آینده محدود می کند. درزگیری با ماستیک سرد اجرا ترک های آسفالت به عنوان یک روش نگهداری پیشگیرانه محسوب می شود. هدف از نگهداری روسازی، حفظ روسازی از اضمحلال و اصلاح نقایص ایجاد شده توسط خرابی ها و کنترل تاثیرات اکسیداسیون، ‌شن زدگی و ترک خوردگی سطحی است. نگهداری و مرمت راه ها و پیدا کردن گزینه ایست که باعث کاهش قابل ملاحظه ای از هزینه ها و افزایش کارایی راه ها می گردد. نحوه انجام درزگیری ترک ها آسفالت به دو روش کلی آب بندی ترک ها و پر کردن ترک ها می باشد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

ماستیک درزبندی ترک آسفالت ماستیک درزبندی ترک آسفالت, ماستیک سرد اجرا درزگیر

ترک هایی که در اثر تغییر حجم و جمع شدن رویه آسفالتی پشت بام در اثر افت دمای محیط و یا فشار اجسام، به وجود می آیند، ترک های انقباضی نامیده می شوند. ترک های انقباضی معمولا عرضی بوده و گاهی هم به شکل مجموعه ای از ترک های به هم پیوسته که تشکیل قطعات بزرگ را می دهند ظاهر می شوند. در حالت اخیر، تفاوت ظاهری این ترک ها با ترک های موزائیکی در آن است که ترک های انقباضی سطح رویه را به قطعات بزرگتری تقسیم کرده و به علاوه گوشه های این قطعات نیز تیزتر است که با استفاده از قیر و چسب های ماستیک سرد اجرا، درزبندی آسفالت سقف به راحتی انجام می شود.