قیمت ایزوگام های طرح دار دیوار و نما ساختمان : ایزوگام طرح دار در بسیاری از صنایع مانند صنعت ساختمان سازی و زیبا سازی نمای شهری کاربرد دارد و در حال حاضر کارخانجات تولید ایزوگام از این نوع ایزوگام استقبال بسیاری کرده اند و با تولید ایزوگام طرح دار و به صورت دو لایه روکش دار با ضخامت 4 میلیمتر محصول جدیدی را به بازار داده اند. همچنین ایزوگام طرح دار برای دیوارها، کف استخر، و یا زمین های ورزشی هم مورد استفاده قرار می گیرد. حتی ایزوگام طرح دار چوبی و سنگی برای دیوارها استفاده می شود که بسیار مقرون به صرفه است. ایزوگام طرح دار پلیمری ، جدیدیرین نسل از ایزوگام می باشد که دارای مقاومت و طول عمر بالا بوده و از آن بعنوان عایق ضد رطوبت استفاده می شود و به زیبا سازی محیط کمک زیادی می کند. ایزوگام طرح دار پلیمری در حقیقت همان ایزوگام فویل دار است که فویل به کار رفته در آن با تکنولوژی روز و فناوری دنیا در طرح های متنوعی چون طرح چمنی ، طرح آجرنما و طرح سرامیک تولید شده و به بناهای ساختمانی جلوه زیبا و ماندگاری را می دهد.

 قیمت ایزوگام های طرح دار دیوار و نما ساختمان

قیمت ایزوگام های طرح دار بسته به رنگ و انواع آن با یکدیگر متفاوت است و حتی قیمت آن با ایزوگام های عادی هم تفاوت قیمت دارد .زیرا دارای ضخامت بیشتری نسبت به ایزوگام فویلدار عادی می باشد و در عین حال ضمانت اجرایی و فروش آن هم از ایزوگام های فویل دار آلومینیومی معمولی بیشتر است. ایزوگام آلومینیومی عادی با واحد قیمت متری به فروش می رسند ولی قیمت ایزوگام های طرح دار بر اساس نوع طرح ها و کاربرد آن ها طبقه بندی شده و برای فروش به صورت عمده به نمایندگی های سطح کشور ارسال می شوند. به هر حال خرید انواع ایزوگام طرح دار به صورت عمده و سفارش مستقیم و بدون واسطه از کارخانه ارزان تر تمام می شود.

نصب ایزوگام طرح دار نصب ایزوگام طرح دار, بهترین ایزوگام کرج

نصب ایزوگام هزینه ی بیشتری به همراه دارد اما تا مدت ها ساختمان را از نشتی نم و رطوبت محافظت می کند. اما به شرطی که ایزوگام مرغوب باشد. معرفی بهترین ایزوگام‌های ایران:

  • ایزوگام گام عایق
  • ایزوگام بام گستر
  • ایزوگام پلیمری
  • ایزوگام پیروز بام
  • ایزوگام دلیجان
  • ایزوگام فویل دار
  • ایزوگام شرق مشهد
  • ایزوگام سینا بام

جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق رطوبتی و حرارتی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. جهت اطلاع از فروش محصول ایزوگام با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.