ایزوگام پلیمری از قیر خالص ۷۰–۶۰ تشکیل شده و عنصر اصلی در این نوع ایزوگام قیر خالص ۷۰–۶۰ است که دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی مطبوع قیر دارند و چسبندگی ایزوگام پلیمری به دلیل فاصله مولکولی کوچک بسیار بالا است و به همین خاطر ضخامت کمتری دارند. قیر طبیعی پالایشگاهی با استفاده از نفت خام تولید می‌شود و عدد ۶۰-۷۰ که مشخص کننده ظریب نفوذ آن است، نشان‌دهنده‌ی سطح کیفی آن برای عایق ‌کاری بام می‌باشد. ایزوگام پلیمری در هنگام نصب بوی قیر ایجاد می‌کند و در مقایسه با ایزوگام دمیده چسبندگی بیشتری دارد. به همین دلیل ضخامت آن نیز کمتر است.

مزایای ایزوگام پلیمری پلاستیکی پشت بام سازه

قیر خالص 70*60 از پالایش نفت خام استخراج شده از دکل های نفتی به دست می‌آیند. در اثر حرارت دادن آن در پالایشگاه ‌های تولید قیر، بنزین، حلال های نفتی، نفت چراغ، نفت گاز و سایر روغن های سبک آن در برج های تقطیر پالایشگاه جدا شده و در گرمای بیش از حدود ۳۸۰ درجه (در فشار عادی) قیر آن به جا می‌ماند که به صورت جامد یا نیمه جامد است .عایق رطوبتی تولیدی با این قیر مناسب برای آب ‌بندی بام با پوشش آسفالت، سیمان و موزاییک می‌باشد.

ایزوگام پلیمری بام ایزوگام پلیمری بام, نصب عایق رطوبتی

مواد و مصالح مورد نیاز جهت تولید ایزوگام پلیمری :

1- قیر خالص70*60 اصلی‌ترین ماده تشکیل دهنده این ایزوگام می‌باشد.
2- پلی آستر، تیشو و اسپانباند.
3- پودر تالک و پوشال گونی پلاستیکی.
4- فویل آلومینیم با ضخامت ۱۴ الی ۱۶ میکرون.
5- فیلم پلی اتیلن.

مزایای ایزوگام پلیمری پلاستیکی :

  1. طول عمر این ایزوگام بالای 15 سال است.
  2. این نوع ایزوگام در سرمای زیاد تا 5- درجه و در گرمای نهایتا 100 درجه انعطاف پذیری بالایی دارد.
  3. بعلت وجود قیر خالص در این ایزوگام، وزنی مناسب داشته . از ایجاد بار اضافی بر روی ساختمان و سازه پیشگیری می‌کند.
  4. تولید این عایق را براساس استانداردهای ملی ایران بوده و در گروه عایق رطوبتی نوع A قرار دارد.
  5.  ماندگاری بالا پس از اجرا و نصب آن .
  6. دارای انعطاف پذیری بالا در سرما (تا دمای 5- درجه ) و گرما ( تا دمای 100 درجه ).

شاید شما هم شنیده باشید که تابستان فصل مناسبی برای ایزوگام است. اگر فصل تابستان را برای نصب ایزوگام انتخاب کرده اید، می توانید از ماندگاری و عمر ایزوگام خود مطمین باشید. گذشته از جنس ایزوگامی که مورد استفاده قرار می گیرد، مهم ترین عاملی که در ماندگاری ایزوگام تاثیر دارد. خشک بودن و تمیز بودن سطحی است که می خواهیم ایزوگام کنیم، هرچه گرم تر و تمیزتر باشد، ایزوگام بهتر می چسبد و تبله نمی کند. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق طوبتی و حرارتی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. تلفن تماس : 09121754110 می باشد.