آب بندی مخازن فلزی با بهترین مواد عایق بندی : پوسیدگی و خوردگی مخزن های فلزی باعث آسیب دیدگی بدنه آن می شود. سایش و تغییرات دمایی، شتاب بیشتری به این آسیب دیدگی ها می دهد. سازه هایی که در معرض رطوبت زیاد قرار دارند از جمله مخازن نگهداری آب آشامیدنی ، آب های صنعتی و کشاورزی و … نیازمند آب بندی می باشد. این کار باعث مانع نفوذ آب در آن ها و نیز خروج آب آن ها می شود. سیستم درز بندی نمونه ای از آب بندی مخازن است. این سیستم ها با استفاده از مواد الاستیسیته بر پایه پلی اورتان، پلی اتر و پلی سولفاید و یا پایه های قیری می باشند. این محصولات به صورت تک جزئی و در تیوب های 600 میلی لیتر و یا دو جزئی و به صورت لیتری استفاده می شوند.

آب بندی مخازن فلزی با بهترین مواد عایق بندی

گاهی اوقات ممکن است به علت تغییر کاربری یک استخر یا مخزن آب، نیاز به طراحی و اجرای سیستم آببندی بعد از اتمام سازه شود. در این شرایط احتمالاً تمهیدات خاصی برای طراحی سیستم آب بندی دیده نشده است. بنابراین باید به مراتب بیشتر از سازه ای که در مرحله اجرا یا طراحی است، در انتخاب سیستم آب بندی دقت به عمل آورد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات ضد خوردگی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. شماره تلفن کارشناس فروش : 09121754110 می باشد.

آب بندی مخازن فلزی آب بندی مخازن فلزی, عایق کاری با بهترین مواد

هر آنچه که باید درباره استخر و مخازن بتنی بدانید :

استخر و مخازن آب، سازه‌های بتنی‌ ای هستند که همیشه در تماس مستقیم با آب هستند. به همین دلیل آب بندی کردن استخرها و مخازن آب، فرایندی ضروری در پروسه‌ی طراحی و ساخت آن‌ها می‌باشد. تماس آب با این سازه‌ها می‌تواند از طریق آب درون آن‌ها یا تماس آب زیرزمینی با آن‌ها صورت بگیرد، بنابراین ضروری است که آب بندی برایشان صورت بگیرد تا دوام و مقاومت بتن بر اثر تماس با آب لطمه‌ای نبیند. اگر در بتن ترک‌ هایی هر چند کوچک و ریز وجود داشته باشد، آب یا بخار آب می‌توان از همان درز به بتن نفوذ کند و بتن را دچار مشکل نماید. همیشه یکی از مهم ترین جنبه‌های استخرهای شنا، ظاهر و زیبایی آن‌ها بوده. در مورد استخرهای دیگر نظیر مخازن آب، مهمترین جنبه‌ ی آن‌ها بارهای وارد شده بر آن و تجهیزات موجود در آن‌هاست. برای برخی استخرهای خاص دیگر هم مانند استخرهای پرورش ماهی، حفاظت شیمیایی آن‌ها بر موارد فوق اضافه می‌گردد، چرا که موجودات زنده نیازمند به وجود آمدن شرایط شیمیایی خاصی در آب می‌باشند. در هر یک از این موارد، مصالح مصرفی جهت آب بندی استخرها متفاوت است و باید بر اساس کاربرد استخر آن‌ها را انتخاب نمود. متاسفانه هر گونه نقصانی در مراحل طراحی و ساخت استخر، منجر به عملکرد ناقص سیستم آب بندی مخازن صنعتی و در نتیجه آسیب بر سازه‌ی مورد نظر است.