اجرای انواع عایق های رطوبتی نانو با بهترین مواد : معمولا حضور نانو ذرات در عایق های رطوبتی نانو  به دلایل مختلفی از جمله بهبود عملکرد آب بندی، کمک به آب گریز کردن پوشش، آنتی باکتریال نمودن عایق رطوبتی و یا کمک به دوام و استحکام عایق رطوبتی می باشد. در بسیاری از عایق هایی که در بازار صنعت ساختمان از آنها به نام عایق نانو یاد می شود کمتر دیده می شود که کاملا از فناوری نانو بهره مند باشند. ولیکن از آنجایی که عموم مردم با عملکرد و مشخصات فنی این دسته از عایق های رطوبتی آشنا نیستند همه ی عایق های رطوبتی جدید که ظاهر و عملکردی متفاوت با ایزوگام و قیرگونی دارند را عایق نانو می نامند.

اجرای انواع عایق های رطوبتی نانو با بهترین مواد

اجرای هر نوع عایق مخصوصا عایق نانو بسته به شرایط سطح متغیر است اما به طور کلی در چهار مرحله زیرسازی، اعمال پرایمر، اجرای عایق و تست آب نهایی اجرا می شوند. شما می توانید عایق نانو را به تنهایی سفارش دهید، یا اگر از قبل عایق رطوبتی نانو را تهیه کرده اید، می توانید برای اجرای آن با ما تماس حاصل نمایید. مطمئن باشید شرکت گوهر ابنیه پایتخت قیمت اجرای عایق نانو با محصول یا بدون محصول را به نسبت کیفیت اجرا به صرفه ترین قیمت ارائه داده است. جهت اطلاع از فروش و اجرای محصول عایق رطوبتی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

بهترین عایق رطوبتی بهترین عایق رطوبتی, اجرای انواع آب بندی

مشخصات و خواص انواع عایق های رطوبتی نانو :

  • بدون بو و عوارض شیمیایی و ضد خزه، جلبک و باکتری.
  • تحمل دمایی بین -40 درجه الی +140 درجه سانتیگراد.
  • غیر قابل اشتعال و سازگار با محیط زیست.
  • مقاوم در برابر مواد شوینده، اسیدی و قلیایی.
  • مقاوم در برابر اشعه UV خورشید و گاز CO2.
  • سازگار با انواع رنگ های آکریلیک (پایه آبی) و پلاستیک جهت ضد آب نمودن رنگ.
  • فناوری شده با تکنولوژی نانو و دارای نفوذپذیری بسیار بالا در تمامی سطوح.

عایق های رطوبتی از جمله مصالح ساختمانی هستند که جهت جلوگیری از ورود نم و رطوبت به داخل فضاهای ساختمان از آنها استفاده می شود. رایج ترین محل استفاده از عایق های رطوبتی، استفاده در محل پشت بام ها می باشد. به طور کلی به فضاهایی که در ساختمان در معرض ورود نم و رطوبت قرار داشته و می بایست نسبت به آب بندی و ایزولاسیون این فضاها اقدام نمود، فضای تر ساختمان گفته می شود. برای اجرای صحیح عایق رطوبتی باید درزی در بین قطعات وجود نداشته باشد. به همین منظور در محل تلاقی دو قطعه آنها را به اندازه 10 سانتیمتر به صورت اورلب تنظیم می کنند. یکی از نکات مهم در عایق کاری رعایت شیب بندی استاندارد است. شیب باید به طوری باشد که آب به راحتی از روی سطح به آبراه هدایت شود.