بهترین عایق های رطوبتی نانو جدید آببندی سطوح : عایق رطوبتی نانو بر اساس رزین های اکریلیک آب پایه با بهترین فرمولاسیون دنیا و مواد اولیه وارداتی از آلمان و ترکیه تولید و ارائه می گردد و روی سطوح مختلف ساختمانی همچون پشت بام ، سرویس های بهداشتی ، آشپزخانه ، نمای ساختمان ، دیوارهای باران گیر و به طور کلی هر کجا که عایق های رطوبتی سنتی مانند ایزوگام و یا قیر گونی به کار می رفته است. عایق نانو جهت عایق کاری سازه های نوساز که هنوز عایق کاری نشده اند یا ترمیم عایق های سنتی که در گذشته استفاده شده اند و به مرور زمان دچار مشکلاتی از قبیل پارگی، ترک خوردگی، بریدگی و ... شده اند، می توان استفاده نمود. عایق نانو در سطوح مختلف مانند ایزوگام، آسفالت، بتن، آزبست ایرانیان، سندویچ پنل، موزاییک، گالوانیزه و ... کاربرد دارد.

بهترین عایق های رطوبتی نانو جدید آببندی سطوح

در سال های اخیر عایق های رطوبتی نسل جدید با رویکرد عملکرد و دوام بهتر با ساختارهای جدیدی وارد بازار صنعت ساختمان کشور ایران شده اند. که عایق رطوبتی MCI و عایق رطوبتی الیافدار RCI از این دست از انواع عایق رطوبتی هستند. لذا به منظور انتخاب عایق رطوبتی مناسب توسط مهندسی عمران و فعالین صنعت ساختمان در این نوشتار اقدام به معرفی گروه بندهای مختلف انواع عایق های رطوبتی ساختمان نموده ایم. ضمن این که تمامی گروه های عایق رطوبتی قابلیت استفاده به عنوان یک عایق رطوبتی جهت آب بندی و عایق کاری فضای تر ساختمان را دارند، توصیه می گردد جهت انتخاب عایق رطوبتی مناسب نسبت به مطالعه بیشتر و مقایسه های انجام شده عایق های رطوبتی مختلف اقدام نمایید. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات کامل تر با کارشناسان واحد فنی شرکت گوهر ابنبه پایتخت نیز تماس حاصل فرمایید. با همه ی توضیحات فوق انواع عایق های رطوبتی را می توان بر اساس چندین فاکتور به شرح ذیل تقسیم بندی نمود.

عایق رطوبتی نانویی عایق رطوبتی نانویی, بهترین عایق های سطوح

۱- تقسیم بندی عایق های رطوبتی بر اساس نوع مواد تشکیل دهنده.

۲- تقسیم بندی عایق های رطوبتی بر اساس روش اجرا.

۳- تقسیم بندی عایق های رطوبتی بر اساس ساختار عایق در هنگام اجرا.

معمولا در تقسیم بندی های علمی نمیتوان دقیقا دسته ای را با نام عایق رطوبتی نانو (عایق نانو) در گروه عایق های رطوبتی گنجاند. ولی از آنجایی که واژه عایق نانو و یا عایق رطوبتی نانو در بازار محصولات نوین صنعت ساختمان رایج شده است، لازم است در مورد این گروه عایق های رطوبتی نیز به طور جداگانه صحبت گردد. همانطور که از اسم این عایق رطوبتی پیداست می بایست در تولید و فرآوری این محصول از فناوری نانو استفاده شده باشد. شما عزیزان می توانید جهت اطلاع از نحوه فروش و اجرای عملیات آب بندی و عایق کاری با محصولات نانویی با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.