ویژگی های فنی عایق های نانو پلیمر آب بندی : باندهای بین مولکولی عایق رطوبتی و حرارتی نانو پیوسته بوده و فاقد فضای آزاد می باشد بنابراین جذب مواد و یا فرار مواد در عایق رطوبتی نانو درحد صفر می باشد. این صفت یکی از دلایلی است که در مخازن صنعتی و بهداشتی از عایق رطوبتی نانو استفاده بعمل می آید. مقاومت شیمیایی بالای عایق رطوبتی و حرارتی نانو موجب می گردد که در صورت بارش باران های اسیدی احتمال خورندگی مواد و آسیب دیدن آن منتفی گردد. به طور کلی در کشور ایران مهندسین و فعالین صنعت ساختمان از قدیم از روش های مختلفی جهت آب بندی این دست از فضاها در ساختمان استفاده می نمودند. این روش ها در ابتدا استفاده از ملات کاهگل در ساختمان ها بوده است. و امروزه با ورود قیر به بازار مصالح ساختمانی، اجرای قیرگونی از متداول ترین روش های آب بندی در صنعت ساختمان به شمار می رود.

ویژگی های فنی عایق های نانو پلیمر آب بندی

شرکت گوهر ابنیه پایتخت در ایران مجموعه ای است که با بهره گیری از دانش فنی در رفع مشکل انعطاف پذیری محصولات عایق رطوبتی و حرارتی نانو موفق به ایجاد طیف وسیعی از خواص ارتجاعی و جذب ارتعاش در آنها شده است. بدین ترتیب با توجه به شرایط کاری مختلف، شناسایی، انتخاب و تولید مناسب ترین محصول با خواص مکانیکی، شیمیایی و ارتجاعی مورد نیاز، امکان پذیر می باشد. جهت اطلاع از قیمت ها، آشنایی با محصولات عایق بندی نانویی و همچنین چگونگی ثبت سفارش با مشاوران شرکت گوهر ابنیه پایتخت در تماس باشید. تلفن تماس مشاوره شرکت گوهر ابنیه پایتخت : 09121754110 .

عایق نانو ساختمانی عایق نانو ساختمانی, عرضه عایق های آببندی

ویژگی های فنی و ثابت های فیزیکی عایق نانو پلیمر :

رنگ ها :  رنگ دلخواه
چگالی : 05/0± 2/1گرم / سانتیمتر مکعب
ویسکوزیته : 5±97 سانتی پاسگال
درصد وزنی پیگمنت : 12%
حجم مواد جامد : % 2 ± 60
درجه براقیت : نیمه براق
نقطه اشتعال عایق نانو : بر پایه آب است. این محصول در رنج محصولات خطر ساز قرار نگرفته.
رقیق گردان : آب
زمان خشک شدن: خشکی لمسی در حدود 1ساعت (ثبت شده در 25 ° C) در عمق 12 ساعت
پوشش : 2-1 متر مربع / L – در هردو پوشش بسته به نوع تخلخل سطح و شرایط محیطی
دمای لازم جهت اعمال : 5+ - 45+ درجه سلسیوس
ابزار کاربردی : قلم مو ، غلتک، اسپری تفنگی ، ایرلس
مقاومت عایق در برابر uv : عالی
ضخامت فیلم پیشنهادی: 600 میکرون

طول عمر عایق ها بسته به نوع نگهداری و شرایط آب و هوایی متفاوت است. معمولا طول عمر عایق رطوبتی قیر و گونی 10 سال، ایزوگام 15 سال، عایق نانو حداقل 15 سال و عایق ماستیکی 30 تا 40 سال است. عایق رطوبتی و حرارتی نانو در صورت بروز صدمات احتمالی درزمان بسیار کوتاه – 24 ساعت – قابل ترمیم است. همواره در صنعت از عایق رطوبتی و حرارتی نانو به عنوان محصولاتی با مقاومت شیمیایی، مکانیکی، استحکام بالا با فاقد جذب سطحی یاد می شود.