بهترین عایق کاری صوتی دیوارهای دفاتر کار : احتمالا شما هم از سر و صدای غیر قابل تحمل بچه های کوچک همسایه تان خسته شده اید و یا تصمیم به عایق کاری دفتر کار و یا منزل خود گرفته اید. هزینه عایق صوتی دیوار منزل متناسب با چگونگی انجام آن می تواند متفاوت باشد. به منظور جلوگیری از انتقال صدا و ایجاد محیطی با آرامش نسبی، می بایست از فوم های صداگیر یا جذب کننده های صوت که به آن ها فوم عایق صدا و یا عایق صوتی گفته می شود استفاده نمود. به طور کلی برای استفاده در منازل مسکونی و آپارتمان ها ، دفاتر کار و استودیو ها می توان از دو نوع عایق صوتی استفاده نمود.

بهترین عایق کاری صوتی دیوارهای دفاتر کار

عایق صوتی دیوار به دو صورت سلول بسته و سلول باز موجود است که در اجرای ضخامت کم دیوار عایق صدا باید از ترکیب فوم سلول بسته و الیاف معدنی که سلول باز محسوب می شود استفاده کرد تا بهترین نتیجه گرفته شود. منظور از ضخامت کم دیوار عایق صوتی حداقل ۷ سانتیمتر است. فوم سایلنت جزو عایق صدا سلول بسته محسوب می شود که در دیوار عایق صوتی ۷ سانتیمتری به عنوان لایه اول عایق صدا بر روی دیوار چسبانده می شود. فوم پلی اورتان یکی از رایج ترین فوم با ساختار سلولی باز به شمار می رود. این فوم به طور گسترده در عایق بندی صدا و جذب شوک که در صنایع و مواد مختلف به کار می رود از قبیل مبلمان، کوسن صندلی، بسته بندی های پزشکی و الکترونیکی، تجهیزات برقی و بسیاری صنایع دیگر. به دلیل مقاومت در برابر اکسیژن و موارد دیگر، فوم با ساختار سلولی باز گزینه بسیار خوبی برای عایق کاری صوتی به شمار می رود.

فوم عایقبندی سلول باز فوم عایقبندی سلول باز, عایق صوتی دیوارها

فوم های با ساختار سلولی بسته بسیار مقاوم و انعطاف پذیر هستند. سلول های داخلی فوم با ساختار سلولی بسته به هم نزدیک هستند اما به یکدیگر متصل نیستند.

ویژگی ها و مزایای فوم سلولی بسته عبارتند از:

  • این فوم بسیار کاربردی و قابل اطمینان است.
  • بهترین عایق حرارت و صدا می باشد.
  • مانع نفوذ رطوبت و بخار است.
  • در برابر نشت مقاوم است.

فوم سلولی بسته کاربرد های فراوانی دارد. این فوم دارای کاربرد های بسیار مفید و مختلف است و در برابر رطوبت و مایعات مقاومت است و همچنین عایق خوبی در برابر صدا و حرارت به شمار می آیند. فوم سلولی بسته برای سال ها در مصارفی مانند عایق بندی، محصولات انعطاف پذیر بسیار رایج است. کاربردهای فوم سلولی بسته بی شمار است. این فوم در برابر هوا، مایعات، رطوبت مقاوم است و باعث می شود مایعات به داخل بسته بندی نفوذ پیدا نکند و شما نگرانی از بابت نگهداری از وسایل به مدت طولانی نخواهید داشت. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.