قیمت ایزوگام با توجه به ضخامت و تعداد لایه های آن متفاوت است. به طور معمول ضخامت ایزوگام 4 میلیمتر و در رول های با عرض 1 متر و طول 10 متر تولید می شود. ترکیب اصلی ایزوگام، قیر می باشد که برای افزایش انعطاف پذیری در برابر سرما، افزایش میزان پایداری حرارتی و مقاومت کششی، آنرا توسط پلیمرهای ویژه اصلاح می کنند. هرچه این خواص تقویت شود در کیفیت و قیمت نهایی ایزوگام تاثیر دارد.

قیمت هر متر رول ایزوگام گیتی گستر دلیجان

عایق های رطوبتی شرکت گوهر ابنیه پایتخت با نام ایزوگام دلیجان و ایزوگام گیتی گستر دلیجان هم شناخته می شوند. مجموعه گوهر ابنیه پایتخت تولید کننده طیف گسترده ‌ای از محصولات بر پایه قیر های اصلاح شده از جمله عایق های رطوبتی است. در تولید عایق های رطوبتی این شرکت از قیر اصلاح شده با پلیمر استفاده می شود که باعث بهبود خاصیت ارتجاعی، انعطاف ‌پذیری بالا و مقاومت مکانیکی قابل توجه شده است. این محصولات در صنایع راهسازی، ساختمان، مخازن و کانال ‌های انتقال آب و ... کاربرد دارند.

عایق رطوبتی مانع از رسیدن آب به سطح زیرین می شود، لذا از رشد قارچ و باکتری و تخریب سازه جلوگیری کرده و ساختمان را در برابر عوامل محیطی مقاوم می نماید. ایزوگام در مقایسه با سایر عایق های رطوبتی قیمت مناسب تری دارد و بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. سهولت عایق کاری با ایزوگام آن را به رایج ترین عایق تبدیل کرده که سطح ساختمان را به خوبی پوشش می دهد و آن را محافظت می نماید و در هر مکان مورد استفاده قرار می گیرد و قابلیت های بسیاری دارد که آن را از قیر و گونی متمایز می کند. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.

به صرفه ترین ایزوگام کاریبه صرفه ترین ایزوگام کاری, عایق رطوبتی ایزوگام

 

نکات مهم پیش از آغاز عملیات نصب :

در نصب و اجرای ایزوگام از همپوشانی لایه های عایق بندی فراموش نکنید. لبه ها را 10 سانتیمتر روی هم گرفته و کاملا ایزوله و محکم کنید. برای اطمینان از چسبیدن، لبه و انتهای عایق مجددا حرارت داده شده، با قشر قیری مذاب بر روی سطح کار چسبانده می شود. باید دقت کرد که بین سطح و عایق هواگیری انجام شود (حتما با فشار پا یا دست از هواگیری و اتصال کامل آنها به سطح سقف مطمئن شوید. حباب های هوایی که برطرف نشوند در آینده مشکلات فراوانی را برای شما به وجود خواهند آورد). توسط ماله گرم و مشعل انتهای رول ها به سطح کار جوش داده می شود.