عرضه بهترین قیمت ایزوگام رهپویان دلیجان در سراسر ایران : شرکت های ایزوگام ها در انواع مختلفی از محصولات را تولید و روانه بازار کرده اند. قیمت انواع ایزوگام با توجه به نوع و کیفیت آن متفاوت می باشد. جهت اطلاع از بهترین ایزوگام و دریافت قیمت روز ایزوگام دلیجان با نمایندگی گوهر ابنیه پایتخت تماس بگیرید و بهترین ایزوگام را به طور مستقیم و با قیمت ایزوگام دلیجان از کارخانه دریافت نمایید.

عرضه بهترین قیمت ایزوگام رهپویان دلیجان در سراسر ایران

اگر بخواهیم کمی در مورد ایزوگام دلیجان توضیح دهیم باید گفت که این محصول از مواد اولیه و درجه ۱ ساخته شده است و با رعایت استانداردهای روز دنیا ماندگاری بسیار بالاتری دارد. از این جهت از نظر هزینه و وقت به صرفه می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها در حال تولید انواع ایزوگام دلیجان می باشند، قیمت ایزوگام با توجه به نوع آن متفاوت است. این نوع ایزوگام های گیتی گستر دلیجان به دلیل برخورداری از کیفیت بسیار بالا از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. فروش و نصب این نوع ایزوگام ها در سطح بالایی قرار دارد. 

ایزوگام دارای دو نوع از لحاظ رویه ی بالایی آن می باشد:

نوع اول با رویه ی آلومینیومی و نوع دوم آن ساده می باشد که از نوع ساده در پی ساختمان ها، سرویس ها و پارکینگ ها و همچین مواردی که در معرض نور مستقیم آفتاب نباشد استفاده می شود و از نوع با رویه ی آ لومینیومی آن در پشت بام ها، دیوار ها، سرویس ها و غیره استفاده می شود. در اکثر موارد مصرفی در صورتی که منعی برای استفاده نباشد می توان از نوع ایزوگام با رویه ی آلومینیومی استفاده کرد. این دو نسبت به یکدیگر کمی تفاوت قیمت دارند که نوع ساده ی آن ارزان تر می باشد. پس این مورد نیز تاثیر مستقیم در تعیین قیمت ایزوگام دلیجان دارد. امروزه ایزوگام با رویه های جدید تری چون ایزوگام طرح دار، ایزوگام با رویه سنگریزه نیز تولید می شود که موارد مصرف آن در استخر ها، نمای ساختمان و سطوحی که دوست دارید جلوه ی خوشایند تری داشته باشند استفاده می شود. ایزوگام دلیجان مناسب ترین قیمت این نوع ایزوگام ها می باشد.ایزوگام دلیجان در ایران ایزوگام دلیجان در ایران, به قیمت ترین ایزوگام

از لحاظ بررسی دمایی، ایزوگام های BPP دو لایه، باید حداقل دمای صفر درجه برای مناطق گرمسیر و دمای ۵- درجه برای مناطق سردسیر و حداکثر دمای ۱۲۰ درجه برای مناطق گرمسیر و دمای ۱۰۰ درجه برای مناطق سردسیر را تحمل کنند. همچنین ایزوگام های BOF دو لایه، باید حداقل دمای ۵+ درجه برای مناطق گرمسیر و دمای ۵- درجه برای مناطق سردسیر و حداکثر دمای ۱۰۰ درجه برای مناطق گرمسیر و دمای ۹۰ درجه برای مناطق سردسیر را تحمل کنند. قیمت ایزوگام دلیجان ( در تهران ) با این مشخصات با یکدیگر برابر می باشد و هیچ تفاوت قیمتی ندارند. جهت ارتباط با ما و دریافت اطلاعات بیشتر به شماره 09121754110 تماس بگیرید.