مراحل ترمیم سوراخ کف کولر با عایق رطوبتی پلیمری : جدیدترین برندهای عایق رطوبتی در کف کولر در گوهر ابنیه پایتخت که بسیار با صرفه و دارای طول عمر بالایی می باشد، عایق نانو می باشد که در اصل هیچ لایه ای روی سطح ایجاد نمی کند و جذب مواد پذیرنده خود و جزئی از ساختار آن می شود و وزن سبک٬ عدم آتش زایی و ماندگاری بالا و دوستدار محیط زیست از ویژگی آن است و دیگر ویژگی آن استفاده آسان و خشک شدن سریع ایجاد لایه با ضخامت مختلف٬ عمر بالا و انعطاف پذیری٬ چسبندگی قوی٬ قابلیت شستشو٬ مقاومت در برابر نور خورشید٬ عمر انبار طولانی٬ مقاوم در برابر رطوبت و عوامل جوی می باشد.

مراحل ترمیم سوراخ کف کولر با عایق رطوبتی پلیمری

استفاده از عایق کولر آبی یک روش قابل قبول به جای روش تعویض کف کولر آبی است. این عایق کولر آبی دارای نوع و ترکیبات متنوعی است. به عنوان مثال، یکی دیگر از انواع عایق ‌های کولر آبی، عایق نانو الاستیک هست. این عایق پلیمری بعد از استفاده روی سطوح، بی ‌رنگ و شفاف شده و جایگزین خوبی به جای نحوه تعویض کفی کولر آبی است. مراحل ترمیم با عایق کولر آبی به صورت زیر است :

  1. اگر تصمیم دارید به جای روش تعویض کف کولر آبی به ترمیم آن بپردازید، ابتدا باید شوره کولر آبی را رفع کنید کنید. با استفاده از یک برس سیمی، شوره و زنگ زدگی بدنه و کف کولر را پاک کنید، و سپس کولر را کاملا بشویید.

ترمیم عایق کف کولر آبی ترمیم عایق کف کولر آبی, عایق بندی با بهترین مواد

  1. اگر کف کولر سوراخ است، با استفاده از یک لایه کارتن، سوراخ‌ ها را پوشانده و به کمک یک قلمو و یا غلتک، سطح کولر را به مواد عایق آغشته کنید. برای کف کولر، ابتدا مقداری از مواد عایق را روی سطح بریزید و سپس آن را صاف و یکدست کنید. این کار را با دقت انجام دهید تا هیچ قسمتی بدون پوشش نماند.
  2. برخلاف روش تعویض کف کولر آبی که زمان مشخصی ندارد؛ بهتر است عایق کردن کولر آبی خود را در روزهای سرد سال انجام ندهید. بهترین زمان برای این کار بهار و تابستان است.
  3. بعد از اینکه کولر را عایق کردید، تا ۲۴ ساعت روی سطوح عایق شده آب نریزید، و اجازه دهید تا تمام قسمت‌ های سطح کولر خشک شوند. همانطور که می­‌بینید، این کار از نحوه تعویض کفی کولر آبی زمان بیشتری می ‌­برد. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.