مزایای استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی در ساختمان ها : از ویژگی‌های بارز عایق رطوبتی کولر آبی می‌توان به ساختار و عملکرد این نوع عایق‌ها اشاره کرد. در این قسمت چند نکته بارز که اهمیت استفاده از این نوع عایق رطوبتی را افزایش می‌دهد، مورد بررسی قرار دادیم. عایق رطوبتی کولر آبی در کنار جذب رطوبت به عنوان یک عایق گرما و حرارت ناشی از تابش نور خورشید بر سطح کولر است. بنابراین کاربرد آنها برای کولر‌هایی که در پشت بام مستقر شده‌اند، اهمیت بالایی دارد. عایق رطوبتی کولر منجر به افزایش طول عمر پوشال کولر است. استفاده از عایق رطوبتی بر درصد خنک کنندگی کولر تاثیر دارد و در مصرف انرژی صرفه جویی می‌شود.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی در ساختمان ها

به طور کلی عایق رطوبتی نوعی پوشش لایه‌ای است که به صورت پیش ساخته در فرم رول یا شیت تولید شده و با سایزهای مختلفی در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. البته عایق‌های رطوبتی ترکیبات و انواع مختلفی دارند اما کار اصلی تمام عایق‌های رطوبتی از جمله عایق رطوبتی کولر آبی جذب رطوبت به خود است. عایق رطوبتی کولر آبی تشکیل شده از فوم تمام پلی استایرن است که در برابر حرارت و رطوبت مقاومت بسیار بالایی دارد. در مورد راهکارهای صرفه جویی در مصرف انرژی بیشتر بدانید.

مزایای استفاده از عایق رطوبتی کولر آبی چیست؟

  • عایق رطوبتی علاوه بر جذب رطوبت، به نوعی عایق حرارت نیز است و مانع تاثیر منفی نور مستقیم خورشید بر روی بدنه ساختمان می ‌شود.
  • با استفاده از عایق رطوبتی می‌توان در مصرف برق نیز صرفه جویی کرد و نیازی به استفاده از دور تند کولر نخواهید بود.
  • عایق رطوبتی سبب افزایش طول عمر پوشال‌ ها می‌شود.
  • بالا بردن میزان توان خنک کنندگی کولر آبی با استفاده از عایق رطوبتی امکان پذیر است.
  • عایق کولر آبی سبک است و قابلیت حمل ساده‌ای دارد و از طرفی در برابر وزش بادهای شدید نیز مقاوم است.
  • قابلیت استفاده در سایزهای مختلف را دارد در نتیجه برای انواع کولر آبی می‌توان از آن استفاده کرد.
  • جهت نگهداری از کولر آبی، کاربرد عایق رطوبتی اهمیت بسیاری دارد و علاوه بر بالا بردن راندمان کار کولر، از بدنه آن نیز محافظت می‌کند.

عایق رطوبتی پلیمری کولر عایق رطوبتی پلیمری کولر, بهترین عایق کولر آبی

استفاده از عایق رطوبتی از قدیم‌ الایام که با عایق قیرگونی شروع شد در میان افراد مرسوم بوده و تاکنون که برای موارد مختلف عایق‌های گوناگونی ساخته شده است که می ‌توان به کمک آن از ساختمان محافظت کرد و از آسیب ‌های احتمالی چون نم و رطوبت به دور بود. جهت اطلاع از فروش محصول با شماره 09121754110 تماس حاصل نمایید.